واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
سه گانه ای مرتبط یا نامرتبط؟

قدردانی قالیباف از اهالی رسانه/پایان نمایشگاه مطبوعات/ آزادی یاشار سلطانی

آزادی یاشار سلطانی دقیقا پس از پایان نمایشگاه ظاهرا گویای آن است آزادی ایشان حتی یک روز زودتر، بیم حضور وی در نمایشگاه مطبوعات و استقبال اهالی رسانه از وی را به دنبال داشته باشد و موجبات ایجاد برخی فضاهای ناخواسته شود
تدبیر24:پرونده املاک نجومی بعد از انتشار اخباری از سوی معماری نیوز به مدیرمسئولی یاشار سلطانی به جریان افتاد. جدای صحیح یا غلط بودن انتشار این خبر، توجه به این تخلف وقتی سرعت گرفت که موضوع در رسانه ها مطرح شد. این مسئله انقدر حساس و مهم به شمار آمد که در روزهای اخیر حجم زیادی از فضای رسانه های کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 در حالی که هرساله نمایشگاه مطبوعات شاهد حضور چهره های هنری، ورزشی، فرهنگی، سیاسی و ... است و ترافیک مسئولین در این نمایشگاه زبان زد است، در این دوره که روز گذشته به پایان رسید، شهردار تهران، چهره خاص این روزهای فضای رسانه ای حاضر به شرکت در این نمایشگاه نشد.!

برخی عدم حضور وی را به دلیل عدم توانایی در پاسخگویی به هجمه سوال های خبرنگاران در خصوص مسائل مربوط به واگذاری املاک نجومی عنوان کردند. موضوعی که از سوی شهردار تایید نشد ولی تکذیب هم نشد!

در همین رابطه امروز دادستان تهران از اتمام بررسی های پرونده یاشار سلطانی و صدور قرار تامین خبر داد. این خبر درحالی امروز منتشر شد که غرفه معماری نیوز توسط درخواستی از سوی مقامات در این نمایشگاه بسته شده بود.
آزادی یاشار سلطانی دقیقا پس از پایان نمایشگاه ظاهرا گویای آن است آزادی ایشان حتی یک روز زودتر، بیم حضور وی در نمایشگاه مطبوعات و استقبال اهالی رسانه از وی را به دنبال داشته باشد و موجبات ایجاد برخی فضاهای ناخواسته شود.

جالب تر آنکه جناب شهردار پس از پایان نمایشگاه نیز در پیامی اینستاگرامی از زحمات تلاشگران عرصه رسانه تشكر و قدرداني کرده است!



عدم حضور قالیباف در نمایشگاه مطبوعات، آزادی یاشار سلطانی پس از پایان کار نمایشگاه و پیام تشکر قالیباف و انتقاد دیرهنگام وی از مکان برگزاری نمایشگاه سوالاتی را در ذهن راه می دهد که پاسخ آن را گذر زمان مشخص خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: