واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

خلع سلاح مسلحان پناهگاه ازنا

مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه از خلع سلاح مسلحان پناهگاه ازنا خبر داد.

تدبیر24 »‌‌خسرو بهلولی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا‌، اظهار کرد: با فعالیت کامل پاسگاه‎های محیط بانی پناهگاه و تعامل با بومیان ساکن هیچ کجای پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا برای متخفان  امن نیست.


وی اضافه کرد: هوشیاری و تعامل نزدیک روستاییان و محیط بانان و برگزاری جلسات آموزش مدیریت مشارکتی در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا مانع از انجام شکار غیرمجاز در پناهگاه شده است.

بهلولی ادامه داد: در همین راستا عصر روز گذشته محیط بانان پاسگاه محیط بانی تیدار در حال گشت و کنترل حوزه استحفاظی بوده که روستاییان به آنان اطلاع دادند، سه نفر مسلح از خودرویی پیاده شده و به قصد شکار عازم منطقه شده‎اند.

مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا افزود: محیط بانان با اطلاعات به دست آمده وارد عملیات شده و ابتدا با هماهنگی دادستان، خودرو شکارچیان را متوقف و با کمین شبانه سه نفر شکارچی مسلح را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه با همکاری پاسگاه انتظامی حشمت‎آباد جهت اقدامات قانونی بعدی آنان را بازداشت کردند، گفت: از این شکارچیان سه قبضه اسلحه گلوله زنی کشف و خوشبختانه با اقدام به موقع روستاییان و محیط بانان شکارچیان موفق به انجام شکار غیرمجاز نشدند.
برچسب ها: ازنا سلاح
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: