واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

19 میلیون تن از مردم انگلیس فاقد درآمدی مناسب برای گذران زندگی‌شان هستند

نتایج بررسی های موسسه انگلیسی تحقیقات اجتماعی'بنیاد جوزف رونتری' که روز چهارشنبه منتشر شد، حاکی از آن است ‌که 19 میلیون تن از مردم انگلیس فاقد درآمدی مناسب برای گذران زندگی‌شان هستند.
تدبیر24 »براساس بررسی های صورت گرفته توسط این نهاد تحقیقاتی، از سال مالی 2008/9 میلادی تا سال مالی 2014/5 میلادی شمار افرادی که در انگلیس کمتر از 'حداقل استاندارد درآمد' (MIS)، دریافتی داشته اند، با 4 میلیون نفر افزایش، از 15 میلیون نفر به 19 میلیون نفر رسیده است.
به گفته بنیاد جوزف رونتری، براساس نتایج یاد شده بین 25 تا 30 درصد از جمعیت بیش از 65 میلیونی انگلیس هم‌ اینک با کمتر از حداقل درآمد استاندارد، زندگی می‌کنند.
این بنیاد هشدار داده است که حداقل 9.1 میلیون تن از 19 میلیون تن یاد شده، به دلیل وضعیت بد درآمدی‌شان با خطر فقر مواجه هستند.
به گفته این بنیاد، حداقل 6میلیون از 19 میلیون نفر یاد شده کودک هستند که در حدود 45 درصد از کل کودکان در انگلیس شمرده می شوند.
این بنیاد عنوان کرده است که 1.8 میلیون تن از 19 میلیون نفر یاد شده نیز از بازنشستگان هستند که معادل 14.6 درصد از کل بازنشستگان در انگلیس را دربر می‌گیرند.
بنیاد جوزف رونتری دلیل بروز این مساله را افزایش هزینه‌های زندگی و ثابت ماندن درآمدهای مردم در دوره زمانی یاد شده، عنوان کرده است.
استاندارد 'ام ای اس' توسط محققان دانشگاه انگلیسی 'لافبرو' طراحی ‌شده و مبنای آن این است که اعضای یک جامعه برای داشتن یک زندگی متعارف به چقدر درآمد نیاز دارند که این مساله با توجه به محل زندگی افراد و نیز شمار اعضای یک خانوار می‌تواند متفاوت باشد.
به ‌طور مثال براساس این استاندارد، هزینه زندگی سالانه یک فرد مجرد در یک آپارتمان خارج از لندن حداقل بایستی در حدود 17.300 پوند و برای یک زوج با دو فرزند که در یک‌خانه متعلق به شوراهای محلی زندگی می‌کنند، این رقم بایستی حداقل 18.900 پوند باشد.
برچسب ها: انگلیس درآمد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: