واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

شب کابوس واری برایمان بود

سرمربی آرسنال می گوید تیمش شب کابوس واری برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان داشت.
 تدبیر24 »به نقل از دیلی میل، شب گذشته (چهارشنبه) مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها آرسنال با نتیجه ۵ بر یک برابر بایرن مونیخ تن به شکست داد. توپچی‌ها یک بار دیگر در آستانه حذف از مرحله یک هشتم نهایی قرار گرفتند. طبق معمول نمایشی ضعیف از شاگردان ونگر باعث شد تا این تیم از شانسی بسیار اندک برای بازی برگشت و صعود داشته باشد.

آرسن ونگر پس از بازی به خبرنگاران گفت: بازی بسیار بد و دور از انتظاری ارائه کردیم. مشکل بزرگی که در این دیدار با آن روبرو بودیم بعد از گل سوم بود جایی که تمرکز و سازماندهی خود را از دست دادیو م از نظر ذهنی از بین رفتیم. هر چه از بازی گذشت، ظرایط بدتر بود. شب واقعا کابوس واری برایمان بود. با این حال باید بتوانیم شرایط را برای خود بهتر کنیم تا در دیدار برگشت بتوانیم شرایط بهتری پیدا کنیم. نتیجه بسیار بدی گرفتیم ولی باید این نتیجه را قبول کنیم و با آن کنار بیاییم. هیچ کس دوست ندارد تیمش اینطور شکست بخورد و برای همین حرفی برای گفتن ندارم.

ونگر ادامه داد:  فکر نمی کنم این که من چه احساسی دارم مسئله چندان مهمی باشد، البته که احساس ناامیدی می کنم. در نیمه دوم بسیار بد ظاهر شدیم و این بایرن بود که توانست بهتر و با انگیزه‌تر بازی کند. تیم حریف در نیمه نخست ما را اذیت کرد و نشان داد برای برتری به میدان آمده است.

سرمربی آرسنال در پایان سخنان خود درباره وضعیت لورن کوشینلی گفت‌: متاسفانه او مصدوم شده است اما نمی‌دانم زمان دوریش از میادین چقدر است.

آرسنال باید حالا خودش را برای جام حذفی انگلیس آماده کند جایی که باید برابر ساتن یونایتد به میدان برود.

برچسب ها: ونگر بازی اروپا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: