واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

ورود کداک به بازار تبلت‌ها

بعید است که شنیدن نام برند قدیمی و خوشنام کداک (Kodak) شما را به یاد تبلت‌ها بیندازد، اما این شرکت تصمیم گرفته تا وارد بازار تبلت‌ها شود. کداک و آرکوس (Archos) به تازگی قراردادی امضا کرده اند که طبق آن، آرکوس تبلت‌هایی با برند کداک تولید خواهد کرد. لوی پوریر (Loïc Poirier) مدیرعامل آرکوس و برایان کروز (Brian Cruz) معاونت گروه محصولات مشتریان کداک امضای این قرارداد را تایید کرده‌اند.

پوریر اظهار داشته که این شرکت بسیار خرسند است که اجازه استفاده از برند کداک را دریافت کرده و به زودی تبلت‌هایی با این نام را وارد بازار خواهد کرد. آرکوس قصد دارد تا تبلت‌های کداک را در سراسر دنیا عرضه کند. کداک نیز پیشینه شرکت آرکوس در زمینه ساخت تبلت‌ها را ستوده و از اینکه با این شرکت در زمینه ساخت تبلت‌ها همکاری می‌کند خوشنود است.

kodak phoneآرکوس یکی از مهمترین عرضه کنندگان تبلت در بازار کشورهای اروپایی است و به این ترتیب احتمالا این قرارداد برای کداک بسیار سودمند خواهد بود. با توجه به اینکه دستگاه‌ها و محصولات قدیمی و معروف کداک کاربرد خود را از دست داده اند، این شرکت در حال حاضر وضعیت چندان خوبی ندارد.

با اینحال کداک در تلاش است تا از فراموشی برند خود جلوگیری کند و به همین دلیل نیز چندی پیش تصمیم گرفت تا وارد بازار تلفن همراه شود. ورود به بازار تبلت‌ها نیز یکی از جدیدترین اقدامات کداک برای ایجاد حس نوستالژی در بین طرفداران قدیمی محصولات خود است.

برچسب ها: کداک تبلت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: