واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

آخرین وضعیت پاکسازی تجهیزات برق در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز آخرین وضعیت پاکسازی تجهیزات شبکه برق اهواز را تشریح کرد.

تدبیر24 »یدالله حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات شبکه برق از صبح گذشته، 29 بهمن ماه در اهواز آغاز شد.

 وی افزود: در این طرح 120 گروه عملیاتی که شامل نیروها و کارشناسان صنعت برق از سراسر کشور و استان هستند به همراه نیروهای برق اهواز، مشارکت دارند.

 شکرخدایی تصریح کرد: در این طرح ترانسفورماتورها و تجهیزات برق از جمله مقره‌های شبکه برق و بخش‌های متاثر از گردو خاک شستشو و در صورت نیاز تعویض می‌شوند.

 وی عنوان کرد: از روز گذشته تاکنون 380 دستگاه ترانسفورماتور و 9 خط به طول135 کیلومتر پاکسازی شده و 1074 مقره برق که در پی وقوع طوفان روز هشتم بهمن ماه آسیب دیده‌اند، تعویض شدند.

شکرخدایی افزود: امروز در دومین روز از اجرای طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق از ریزگردها، از ساعت هشت صبح تا 12ظهر امروز(شنبه)، برق مناطقی شامل کوی باهنر، بلوار آرش و آموزگار، منازل زمین شهری، قسمت‌هایی از کوی انقلاب و کوی مستغلات،‌ خیابان‌های سروش جنوبی، فراهانی، فرهنگ‌شهر، شهرک دانشگاه، فاز 2 پاداد و کوی پاستوریزه شهر اهواز خاموشی برق داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: همچنین برق مناطق کوی شهید عباسپور و بازارچه خزامی و کوی سید صالح شهرستان کارون نیز براساس همین برنامه و انجام پاکسازی‌های مورد نیاز، از ساعت 8 تا 12 ظهر امروز قطع شد.

برچسب ها: اهواز برق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: