واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

برای مقابله با ریزگردها بیش از 30 هکتار زمین خوزستان نهال کاری می شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت : با توجه به دستور فوری رییس جمهوری برای مقابله با پدیده ریزگردها باید حدود 30 الی 40 هکتار از زمین های استان خوزستان نهال کاری شود .
تدبیر24 » محمود حجتی روز شنبه در حاشیه نشست بررسی آخرین وضعیت شهرهای آسیب دیده استان خوزستان و اقدامات صورت گرفته که در دفتر معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، افزود: از روز پنجشنبه هفته گذشته اقدامات لازم آغاز شده و آب لازم نیز برای نهال کاری تامین شده است .

وی ادامه داد: براساس برنامه میان مدتی که در نظر گرفته شده بنا داریم 800 تا 900 هکتار زمین که منشا ریزگردها و عمده آنها بیابان های خوزستان را تشکل می دهد از نظر بیولوزیکی تقویت شود .
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت : طرحی در این باره وجود دارد که در حال بازنگری هستیم و امیدواریم در پنج سال آینده نهال کاری و جنگل کاری و بذرپاشی آن انجام شود .
به گزارش ایرنا، صبح امروز نشست ستاد مدیریت بحران کشور برای بررسی مشکلات ایجاد شده در استان خوزستان به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.
در این نشست که صبح شنبه در دفتر معاون اول رئیس جمهوری با هدف بررسی آخرین وضعیت شهرهای آسیب دیده استان خوزستان به علت ریزگردها و قطعی آب و برق برگزار شد، سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و حمید چیت چیان وزیر نیرو حضور داشتند.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد اقتصادی و تجاری، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، غلامرضا شریعتی استاندار و آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیگر اعضای شرکت کننده در این نشست بودند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: