واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

ایران به عنوان کانون زندگی مسالمت‌آمیز مهاجرین منطقه است

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد با اشاره به اقدامات دولت در راستای ارائه خدمات بیمه به اتباع خارجی در ایران، گفت: ایران به عنوان کانون زندگی مسالمت‌آمیز مهاجرین در منطقه است.
 تدبیر24 »«رضا زارع‌زاده» در مراسم افتتاحیه چهارمین همایش ملی افغانستان شناسی که به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، اظهار کرد: استان یزد از دیرباز تاکنون میزبان اقلیت‌های دینی از قومیت‌های مختلف بوده است.

وی با بیان این که ایران و در راستای آن استان یزد به عنوان یکی از کانون‌های زندگی مسالمت‌آمیز مهاجرین و انصار در کشور و جوامع بین المللی شناخته شده است، گفت:  10 درصد جمعیت استان یزد اتباع خارجی هستند که بخش عمده‌ای از این جمعیت را اتباع افغانی به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد  در ادامه با اشاره به ایجاد سه مهمانشهر ویژه اتباع خارجی در استان افزود: تمام امکاناتی که در حوزه‌های آموزشی،‌سلامت و درمان در اختیار همشهریان یزدی است، بدونه کم و کاستی در اختیار برادران و خواهران افغانساتی هم قرار گرفته است.

زارع‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه بیمه سلامت برای اتباع افغانی را از جمله نشانه‌های وجود روحیه نوع دوستی و مسالمت‌آمیز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: رعایت حقوق بشر و احترام به حقوق اقلیت‌های دینی و قومیت های مختلف ملاک رفتاری و ارزش‌های دینی نظام انقلاب اسلامی ایران است.

برچسب ها: مهاجرین منطقه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: