واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵

مرسی از قیمت سبزیجات می‌پرسد!

پسر رئیس جمهور برکنار شده مصر در جریان ملاقات با پدرش در زندان از سلامتی وی خبر داده و عنوان داشت که پدرش در این ملاقات از قیمت سبزیجات و کالاهای اساسی و چگونگی زندگی فقرا در سایه کودتای نظامی پرسیده است!
به گزارش تدبیر24 به نقل از بهارنیوز، اسامه مرسی، پسر محمد مرسی، عنوان داشت که  با پدرش در زندان برج العرب واقع در استان السکندریه ملاقات کرده است.
یک منبع امنیتی عنوان داشت که فرزندان مرسی به همراه همسرش به مناسبت آغاز سال هجری با مرسی ملاقات کرده‌اند. براساس قانون مصر خانواده زندانیان می‌توانند در اعیاد رسمی با زندانیان ملاقات کنند.پسر مرسی عنوان داشت که پدرش در سلامتی به سر می‌برد و بر مواضع خود همچنان پایبند است. وی در ادامه افزود: با این ملاقات متوجه شدیم که تمام اخبار کذبی که در خصوص سلامتی و حالت روانی پدرم منتشر شده بود نادرست است. دیدار ما با پدرم به معنی این نیست که وی را به عنوان یک زندانی جنایی پذیرفته‌ایم بلکه با این دیدار خواستیم موضع پدرم را که رئیس جمهوری قانونی کشور به شمار می‌آید تقویت کنیم.اسامه همچنین عنوان داشت: حقوق شهروندی پدرم از وی گرفته شده و به عنوان رئیس جمهوری منتخب کشور در حال حاضر در حبس به سر می‌برد.

وی در ادامه افزود: پدرم در زمان این ملاقات از قیمت سبزیجات و کالاهای اساسی و همچنین روند زندگی مردم در سایه کودتای نظامی در این کشور و همچنین زندگی فقرا سوال پرسید.
مرسی در این دیدار به مردم مصر درود فرستاده و از آن‌ها خواسته که شایعات منتشر شده در خصوص وی را باور نکنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: