واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷

بيانيه باشگاه تراکتورسازي پس از بازي استقلال

باشگاه تراکتورسازي تبريز بيانيه اي را درباره بازي روز جمعه مقابل استقلال صادر کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از سايت رسمي تراکتورسازي،در اين بيانيه آمده است:حماسه اي که روز جمعه در يادگار امام تبريز به وقوع پيوست برگ زرين ديگري بر ديباچه هواداراي فوتبال افزود ، هواداران شايسته و فهيم تراکتور بار ديگر خوش درخشيدند و تحسين همه حتي کارشناسان و مسئولين فوتبال را بر انگيختند ، زبان و کلام از اداي سپاس و منويات قلبي قاصر است هرچه از بزرگ منشي و حرفه اي گري هواداران گفته شود نمي تواند اداي دين نمايد .

بر اساس اين گزارش،صرفنظر از فوتبال زيبا و چشم نواز تراکتورسازي و نتيجه اي که حاصل شد هواداران شايسته تراکتور برنده اصلي مسابقه شدند .

برخي شيطنت هاي قبل از مسابقه نتوانست آرامش هواداران را بهم بزند و روي اعصاب آنها راه رود چون هوادران بر صراط فهم و شعور و حرفه اي گري مستقيم هستند .

حماسه ديروز تراکتوريها علاوه بر اينکه در داخل کشور بي سابقه بود حتي مايه اعتبار کشور در عرصه هاي بين المللي نيز گرديده ، چون AFC بازيها را رصد مي کند و عيار تيم ها و کشورها را مي سنجد .

شعارهاي ياحسين و يا ابوالفضل هواداران بزرگترين گردهمايي عزاداران حسيني را نيز رقم زد ، ديروز فقط فوتبال و تراکتور نبود بلکه ورزشگاه رنگ حسيني داشت و همه چيز تحت الشعاع ياحسين و يا ابوالفضل بود . هرچند تراکتور شايسته بود اما نتوانست بر صدر جدول تکيه بزند اما تماشاگرانش بر صدر جداول ديانت و اخلاق و ادب تکيه زدند ، حق اينها بيش از اين است .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: