واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

پرشدن منابع آبی در سال ۹۶

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و انجمن‌های بین‌المللی در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه پیش‌رو شرایط خوبی را از نظر بارندگی خواهیم داشت.

تدبیر24 »محمد حاج‌رسولی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت سدهای کشور، اظهار کرد: به غیر از چهار سد خوزستان، درودزن، ملاصدرا و زاینده‌رود مابقی سدهای کشور وضعیت خوبی دارند.

وی با بیان این‌که سد خوزستان نسبت به سال قبل چهار میلیارد مترمکعب کمتر از سال گذشته ورودی آب داشته است، عنوان کرد: در سدهای درودزن و ملاصدرا و زاینده‌رود نیز شاهد کاهش ورودی آب بوده‌ایم که امیدواریم در ماه‌های آینده این کمبود جبران شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به وضعیت بارش‌ها در ماه‌های اخیر، ادامه داد: با توجه به این‌که در حوزه‌های کشور میزان نزولات جوی به لحاظ برفی شرایط مطلوب‌تری را نسبت به گذشته داشته است، پیش‌بینی می‌شود که در ابتدای سال آینده شاهد وضعیت خوبی در منابع آبی باشیم.

به گفته حاج‌رسولی‌ها این مساله بدین معنا نیست که بحران آب در کشور کمرنگ شده است، چرا که بحران ۱۵ ساله ایران با بارش‌های این چنینی برطرف نخواهد شد اما به‌طور کلی می‌توان گفت که در حال حاضر شرایط منابع آبی وضعیت مطلوبی دارد.

برچسب ها: منابع آبی مدیریت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: