واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

هیچ کدام از نمایندگان این مجلس حتی یک ریال حقوق دریافت نمی‌کنند

رئیس مجلس ایثارگران گفت: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بدون دریافت حقوقی به دستور رهبری برای کمک به روسای سه قوه فعالیت می‌کنند.
تدبیر24 »در ارتباط با نحوه شکل‌گیری مجلس ایثارگران کشور اظهار کرد: این مجلس با رهنمودهای مقام معظم رهبری ایجاد شده است. ایشان فرمودند ایثارگران در صحنه‌های مختلف جامعه حضور داشته باشند و در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها نقش فعالی بر عهده بگیرند.

وی ادامه داد: سردار دهقان، وزیر دفاع که پیش از این رئیس بنیاد شهید بودند پیگیر این موضوع شدند و این مجلس را راه انداختند تا ایثارگران نیز در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور بتوانند به سه قوه مشورت دهند.

رحیمی گفت: پنج گروه عضو این مجلس هستند که پدران، مادران، همسران، فرزندان و همسنگران شهید می‌توانند عضو این مجلس باشند. منظور از همسنگران همان ایثارگران و جانبازان عزیز هستند. هر استان پنج نماینده دارد. در استان‌هایی مثل کرمانشاه که تعداد شهدا زیاد هستند، 10 نفر و در استان‌هایی مثل اصفهان 15 نفر و در استانی مانند تهران 25 نفر نماینده آن استان در مجلس ایثارگران هستند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از نمایندگان این مجلس حتی یک ریال حقوق هم دریافت نمی‌کنند. در واقع برخلاف تمام مجالس دنیا نه تنها حقوق، اضافه‌ کار و حق مأموریت نمی‌گیرند بلکه با هزینه خودشان برای عشق به رهبر، امام (ره) و شهدا می‌آیند تا به مسئولین کمک کنند.

رئیس مجلس ایثارگران کشور در پایان گفت: جلسه بعدی ما بعد از انتخابات سال 96 برگزار می‌شود، چرا که نمی‌خواهیم هیچ شائبه انتخاباتی در کارمان باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: