واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

بیش از 23 هزار واحد تولیدی در کشور به چرخه تولید بازگشت

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال بیش از 23 هزار و 100 واحد تولیدی کوچک و متوسط در دولت یازدهم به چرخه تولید بازگشت.
تدبیر24 » محمدرضا فیاض روز شنبه در دیدار با آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و ایجاد رونق در واحدهای تولیدی قرار بود هفت هزار و 500 واحد تولیدی کوچک و متوسط تعطیل یا نیمه تعطیل در کشور به چرخه تولید برگشت داده شوند اما توانستیم بیش از 23 هزار و 100 واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.
وی با بیان اینکه قرار بود 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شود گفت: در حال حاضر از این رقم عبور کرده ایم و بیش از آنچه که تعیین شده بود، تسهیلات پرداخت شده است.
وی بیان کرد: انشاءالله در سال 96 رونق واحدهای صنعتی ادامه خواهد داشت و با تکمیل پروژه ها اتفاقات مبارکی رقم خواهد خورد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: 33 طرح بزرگ ملی را در دستور کار داشتیم که از این تعداد تاکنون بیش از 26 طرح افتتاح شده و مابقی سال آینده با سرعت بیشتری در دستور کار قرار خواهد گرفت و 2 طرح از این 33 طرح در استان کرمان افتتاح شده است.
وی با بیان اینکه وضعیت صنعت در استان کرمان قابل قبول است عنوان کرد: واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در این استان توسعه خوبی داشته و تعداد قابل توجهی از این واحدها به چرخه تولید برگشته اند.
فیاض با اشاره به رکودی که در برخی بخش ها وجود دارد گفت: به دلیل تورم بسیار شدیدی که داشتیم، این مقدار رکود اجتناب ناپذیر بود.
وی گفت: با توجه به سیاست های موجود، دولت قرار بود روزه 2 ساله بگیرد و تورم را به حداقل برساند که می بینیم چند ماه است تورم به زیر 10 درصد رسیده و از این مرحله به بعد نیاز است مردم هم صبور باشند چرا که چرخه رونق در کشور اتفاق خواهد افتاد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این دیدار گفت: توانستیم در دولت تدبیر و امید بیش از یکهزار میلیارد تومان پروژه صنعتی را در استان کرمان به بهره برداری برسانیم.
مهدی حسینی نژاد افزود: با توجه به سیاست های خوب استاندار کرمان، رونق مطلوبی در بخش های مختلف در حال شکل گیری است و این اقدامات موجب ایجاد انگیزه ای مضاعف بین سرمایه گذاران و مدیران شده است.
وی گفت: در بحث پروژه های اقتصاد مقاومتی از برنامه پیش بینی شده جلوتر هستیم و بیش از 33 میلیارد تومان سرمایه گذاری را در زمینه تکمیل زنجیره تولید در دست اقدام داریم.
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و بازدید از چند پروژه صنعتی به کرمان سفر کرده است.
امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در بازدید معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با وی ؛ گفت: دولت یازدهم و مدیران این دولت در کشور و بخصوص در کرمان کارهای بزرگی انجام داده اند اما مشکلات کشور به قدری زیاد است که این اقدامات نمود پیدا نکرده است.
آیت الله سید یحیی جعفری افزود: اقدامات موثری در رابطه با مهار رکود انجام نشده و امیدواریم که دولتمردان در این زمینه تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
وی با اشاره به مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه کرمان اظهار کرد: مردم از سختی ها ی زندگی خود می گویند و ما هم مشکلات را به مسئولان منتقل می کنیم.
آیت الله جعفری با بیان اینکه در انتخابات برای هیچ شخص و جناحی تبلیغ نکرده و نمی کنم عنوان کرد: باید ببینیم چه کسانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شوند و با بررسی دقیق اقدام به انتخاب فرد مورد نظر کنیم.
وی با بیان اینکه عقیده دارم هر دولتی باید فرصت تکمیل کارهایی را که آغاز کرده داشته باشد خاطرنشان کرد: مملکت داری کار سختی است و ما پیچ و خم های کار را می بینیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: