واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

همه جریان‌های منطقه در حمایت از فلسطین متحد شوند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با نماینده مارونی مجلس لبنان دیدار و درباره روابط ایران و لبنان بحث و گفت‌وگو کردند.
تدبیر24 »به نقل از NNA (خبرگزاری رسمی لبنان) محمد فتحعلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با امیل رحمه، نماینده مارونی مجلس لبنان در منزل وی در کفر حباب دیدار کرد.

در این دیدار، سفیر جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت‌ها و دستاوردهای لبنان و منطقه پرداخت و گفت: ما از موضع صریح و شفاف امیل رحمه تقدیر و تشکر می‌کنیم، موضعی که با شرکت در کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که در تهران برگزار شد، آن را نشان داد.

وی افزود: ما معتقدیم که تمام جریان‌های سیاسی و نیروهای دیگر موجود در منطقه برای حمایت از قضیه فلسطین باید متحد و منسجم شوند.

محمد فتحعلی در ادامه گفت: نقش مقاومت لبنان در منطقه بسیار مهم و حساس است و ما نقش آنان را ارزشمند می‌دانیم.

از سویی دیگر امیل رحمه، نماینده مارونی مجلس لبنان گفت: از دیدار با سفیرکشور بزرگ ایران بسیار خرسند هستم و روابط لبنان با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلفی می‌باشد، ‌یکی از این روابط در سطح بحران وجودی است و ما قدردان خوبی‌های جمهوری اسلامی ایران به لبنان هستیم زیرا ایران به طور گسترده از مقاومت حمایت می‌کند و مقاومت یکی از ارکان اساسی لبنان است،‌ بر این اساس لبنان قدردان ایران است و از ایران تشکر می‌کند.

وی گفت: در سطح سیاسی نیز ایران و لبنان روابط خوبی دارند و ایران دوست و همسایه ماست و همیشه به لبنان کمک می‌کند و من از اینجا به دولت لبنان می‌گویم که بدون هیچ عقد و قراردادی با ایران همکاری کنند.

وی در پایان گفت: کارها و فعالیت‌ها در ایران بسیار شفاف است و ما امیدواریم به تقلید از آنها سطح فساد را پایین آوریم.

محمد صالح فضلی کاردار ایران در سفارت،‌ رضا مرتضایی مشاور سیاسی و همچنین ایلی فرزلی، معاون پیشین رئیس پارلمان و سلیم عون نماینده پیشین مجلس لبنان و ایلی ترک سفیر لبنان در این دیدار حضور یافتند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: