واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
پيام نوروزي وزير آموزش وپرورش به فرهنگيان كشور:

مدرسه بيش از هر جاي ديگر، نيازمند دميدن نسيم نوروزي است

وزيرآموزش وپرورش در آستانه سال جديد، پيامي خطاب به فرهنگيان كشور صادركرد.
تدبیر24 »درمتن پيام دكتر فخرالدين دانش آشتياني آمده است:

«يا مدبر الليل و النهار»

به نام تدبير كننده ي روزگار

نوروز را كه جشن نكو داشت همه ي نو شدن ها و نيكوكاري هاست و امسال نيز مقرون و متبرك به ميلاد خجسته ي بانوي دو عالم و مادر نور و سرور حضرت زهرا (س) است را صميمانه به محضر معلمان شريف ، مديران گرانقدر  وكاركنان عزيز دستگاه عظيم تعليم و تربيت كشور تبريك مي گويم و عزت و سربلندي را در سال نو برايتان خواستارم .

به فرمايش نبي مكرم اسلام( ص)، " انسان درسير روزگاران در مسير نسيم هاي بالنده و پرورش دهنده اي قرار مي گيرد كه نبايد خود را از آن محروم سازد " ؛ و يكي از آن ايام ، بهاران است كه هم پرورش دهنده ي طبيعت و هم رشد دهنده ي انديشه و انسانيت است و به تعبير اميرمومنان علي (ع) " انسان، جهاني بزرگ است " ؛ بنابراين در اين نوزايي و نوشوندگي، حتما بايد تحولي ژرف تر و عميق تر از طبيعت بيابد .

بي گمان يكي از عرصه ها و پهنه هايي كه اين دگرگوني ها  مي تواند در آن نمود يابد، " مدرسه " است كه بيش از هرجاي ديگر، نيازمند دميدن اين نسيم نوروزي است و اينجانب خاضعانه براي تحقق اين تحولات، دست نياز به سوي شما كه خواهان انديشه اي نو وفرصت هايي بديع و آينده اي سرشاراز اميد و نشاط هستيد، دراز مي كنم .

ما به گفتمان ملّي براي اعتلاي آموزش و پرورش نيازمنديم تا درآن مدرسه، مبناي توسعه به شمارآيد و معلم هويت و منزلتي تازه يابد و دانش آموز مهم ترين سرمايه ي ملّي محسوب شود .

 بنابراين از تمامي كنشگران و نقش آفرينان نظام تعليم و تربيت مي خواهم كه به يُمنِ اين ايام خجسته و اعياد مبارك ، آموزش و پرورش را در  نوروزي شدن  و نوشوندگي مددرسان باشند .

اميداورم خداوند مدبّر و مهربان كه دگرگون كننده ي حال و احو ال  همگان است، همه ي ما را در راه اعتلاي نظام تعليم و تربيت و تعالي نظام جمهوري اسلامي ايران مورد عنايت قراردهد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: