واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

سوریه خواستار توقف حمله ائتلاف ضد داعش به سدهای این کشور شد

دولت سوریه از 'آنتونیوگوترش' دبیرکل سازمان ملل متحد خواست تا ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا، حملات خود به سدهای تشرین و رود فرات و مناطق دیگر را متوقف کنند.
تدبیر24 »'منذر المنذر' معاون نماینده سوریه در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه در نامه ای خطاب به شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: ساکنان عراقی اطراف رود فرات نیز از تاثیرات مخرب حملات ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا و تخریب هدفمند موسسات زیر بنایی در این منطقه در امان نخواهند بود.
در ادامه این نامه آمده است: تخریب کامل سدهای تشرین و فرات موجب زیر آب رفتن شهرک ها و روستاهای زیادی خواهد شد و جان هزاران تن از مردم این منطقه را به خطر می اندازد.
منذر تصریح کرد: دولت سوریه از شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل می خواهد که آمریکا و دیگر اعضای ائتلاف بین المللی را ملزم کند تا از هدف قرار دادن سد فرات، سد تشرین و مناطق پیرامون آن و دیگر تاسیسات زیربنایی در این منطقه دست بردارند.
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، شنبه گذشته خطاب به نیروهای آمریکایی گفته بود: نیروهای آمریکایی به دلیل آن که بدون اجازه وارد خاک سوریه شدند، 'متجاوز' هستند.
از سوی دیگر در آخرین تحولات میدانی در سوریه، ارتش این کشور توانسته است پیشروی سریعی را در کرانه غربی رود فرات انجام دهد و مناطق زیادی از این منطقه را پاکسازی کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: