واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

تولید، ثروت و سرمایه‌گذاری در گرو امنیت است

استاندار استان گفت: تولید، ثروت و سرمایه‌گذاری در گرو امنیت است.
تدبیر24 »هوشنگ بازوند در دیدار با سردار محمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی لرستان ضمن تبریک سال نو در دفتر استاندار، با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»  تولید ، ثروت و سرمایه‌گذاری را در گرو  امنیت دانست و اظهار کرد: سال 95 به‌خاطر  امنیت حاکم در استان سال خوبی بود که امیدواریم این روند با قدرت تمام در سال 96 نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی استان  وظیفه ذاتی خود که همان ایجاد امنیت و ارتقا احساس امنیت  است را به خوبی  انجام می‌دهد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده که از این بابت جای تقدیر و تشکر دارد.

بازوند با بیان این‌که اگر توفیقاتی در راستای رفع بیکاری و جلب سرمایه‌گذار صورت گرفته همگی ناشی از بستر امنیتی مناسب در لرستان بوده است، اضافه کرد: به دلیل بستر مناسب امنیتی در استان توانسته‌ایم با جذب سرمایه‌گذاری هر ساله مشکل بیکاری را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به این‌که در چند سال اخیر وضعیت استان از لحاظ امنیتی – انتظامی تغییر کرده است، افزود: با تلاش و تدابیر فرماندهی انتظامی استان  هیچ‌گاه مشکل خاص امنیتی و جرائم  مهم در استان روی نداده است و از این باب خداوند را شکرگذار هستیم.

استاندار لرستان با تقدیر و تشکر از سردار قنبری فرمانده انتظامی استان و مجموعه این فرماندهی، گفت: امنیت چشمگیر و پایدار در لرستان باعث شد که در سال‌گذشته لرستان رتبه برتر گردشگری در کشور را به خود اختصاص دهد.

بازوند با تاکید بر این که امنیت در استان محسوس و ملموس است، افزود: در  زمینه‌های تولید و اشتغال باید گام‌های بلندی برداشته شود چرا که تولید و سرمایه‌گذاری بدون امنیت امکان‌پذیر نیست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: