واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

رشد 5 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی مهران در نوروز 96

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از رشد 5 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی مهران در نوروز 96 خبر داد.
تدبیر24 »«نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا،  با اشاره به اینکه از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه جاری تعداد 218 هزار و 675 نفر مسافر از پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند، اظهار کرد: از این تعداد 16 هزار و 490 نفر اتباع خارجی و 202 هزار و 185 نفر ایرانی بودند که به صورت رفت و برگشت تردد داشتند.

وی با بیان اینکه میزان ترددها در پایانه مرزی مهران در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد رشد دارد، افزود: در این ایام نظارت کافی از سوی شرکت‌های مسافری مستقر در پایانه مرزی مهران و همچنین پذیرایی از زوار انجام شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به اینکه کل ترددها در سطح استان از 25 اسفند ماه 95 تا 13 فروردین ماه جاری 2 میلیون و 500 هزار تردد وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: این میزان ترددها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

دلخواه تعداد جابجایی مسافران در داخل استان در این مدت را 112 هزار و 836 نفر اعلام و عنوان کرد: این تعداد مسافر در این مدت از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی استان جابجا شده است.

وی در پایان با بیان اینکه پر تردد ترین محور استان در ایام نوروز امسال ایلام، صالح‌آباد، مهران بوده است، گفت: کم تردد ترین محور در این ایام در سطح استان محور 3 راهی چهارمله به سرابله بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: