واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

رأی‌ آوری و کارآمدی برای انتخاب نامزد نهایی جبهه مردمی اهمیت دارد

دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: رأی‌ آوری و کارآمدی برای انتخاب نامزد نهایی جمنا اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل شورای مرکزی فرآیندی را تدوین کرد تا اعضای جبهه براساس آن به انتخاب نامزد خود در انتخابات ریاست‌جمهوری بپردازند.

رضا روستاآزاد عصر امروز طی سخنانی در نشست اقشار  حامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به برگزاری دومین مجمع ملی جمنا در روز ۱۷ فروردین‌ماه، اظهار کرد: یکی از موارد مهم مورد بحث در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، کاهش نامزدهای جبهه از ۱۰ نفر به پنج نفر با رأی مستقیم ۳ هزار نفر حاضر در این جلسه خواهد بود.

وی با بیان اینکه رأی‌ آوری و کارآمدی برای انتخاب نامزد نهایی جمنا اهمیت زیادی دارد، گفت: به همین دلیل شورای مرکزی فرآیندی را تدوین کرد تا اعضای جبهه براساس آن به انتخاب نامزد خود در انتخابات ریاست‌جمهوری بپردازند.

روستاآزاد با تأکید بر اینکه در مجمع ملی دوم فرصتی برای بحث تخصصی و جدی وجود ندارد، اظهار کرد: به همین دلیل شورای مرکزی جبهه تصمیم گرفت برنامه امروز را برگزار کند که از ۱۰ نامزد دعوت‌ شده، پنج نفر برای حضور در این برنامه و پاسخگویی به سؤالات کارشناسی اقشار جمنا اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به جزئیات دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، ادامه داد: در مجمع ملی دوم، بحث‌ها به دلیل کمبود وقت، جزئی و کارشناسی نخواهد بود و باید کار سخنرانی و اعلام برنامه‌ها توسط ۱۰ نامزد دعوت‌ شده تا ظهر پنجشنبه ادامه یابد و تا عصر همان روز فرایند رأی‌گیری انجام شود.

دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان با بیان اینکه شمارش آراء در مجمع ملی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اظهار کرد: تا عصر روز برگزاری مجمع ملی دوم، نتایج مشخص می‌شود و پس از آن شورای مرکزی جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: