واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

خرید ۶۰ فروند بوئینگ ۷۳۷ از سوی شرکت آسمان+ عکس

شرکت هواپیمایی آسمان به عنوان دومین ایرلاین ایرانی توانست قراردادی مهم پس از اجرایی شدن برجام به منظور خرید هواپیماهای جدید به امضاء برساند.
تدبیر24 »مدیرعامل شرکت آسمان در جریان جلسه‌ای که به نهایی شدن مذاکرات با نمایندگان شرکت هواپیماساز بوئینگ آمریکا منجر شد، قرارداد خرید ۶۰ فروند هواپیما بوئینگ ۷۳۷ فروند را امضاء کرد.

شرکت آسمان اعلام کرده قرارداد فعلی نتیجه بیش از یک سال بررسی، گفت‌وگو و چند دوره مذاکره طولانی بوده است.

طبق قرارداد امضاء شده هواپیماهای خریداری شده از سوی شرکت آسمان از خانواده بوئینگ ۷۳۷ MAX خواهند بود.

به گزارش ایسنا، بویینگ 737 که در شهرت جهانی خود به بچه بویینگ مشهور شده جزو باریک‌ترین هواپیماهای ساخته شده شرکت بویینگ است. این هواپیما که عمری طولانی داشته و از اواسط دهه 60 از سوی ایرلاین‌ها مورد استفاده قرار گرفته جزو محبوب‌ترین مدل‌های تولید شده بویینگ به حساب می‌آید تا جایی که در حال حاضر حدود هفت هزار فروند از آن سفارش داده شده که تعداد زیادی از آنها پرواز می‌کنند.

این هواپیما که در طول سال‌های گذشته بویینگ مدل‌های فراوانی از 100 - 737 تا 900 ، 900 -737 را تولید کرده بسته به نوع و فضای پروازش تعداد مسافران میان 85 تا 215 را جابه‌جا می‌کند.

این هواپیما که توان پرواز نزدیک به 5000 کیلومتر را دارد، برای پروازهای داخلی و منطقه‌ای ایران گزینه‌ای مطلوب به نظر می‌رسد. همچنین می‌توان برای پروازهایی که در کشورهای نزدیک مانند هند یا اروپای شرقی مطرح هستند نیز از مدل‌های این هواپیما استفاده کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: