واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

پوتین خواهان برداشته شدن محاصره اقتصادی شرق اوکراین شد

بر اساس اعلام کرملین، رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با رهبران آلمان و فرانسه، تاکید کرده که کی‌یف باید محاصره اقتصادی منطقه دونباس را بردارد.

تدبیر24 »کرملین امروز (سه شنبه) اعلام کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با رهبران فرانسه و آلمان تاکید کرده که دولت اوکراین باید محاصره اقتصادی مناطق جنوب شرقی این کشور را بردارد.

در بیانیه کرملین آمده است: پوتین بار دیگر بر لزوم برداشته شدن محاصره اقتصادی منطقه دونباس توسط کی‌یف در سریع‌ترین زمان ممکن و اتخاذ تدابیر فوری برای رسیدگی به مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم دونباس بر طبق آنچه که در توافق مینسک آمده تاکید کرده است.

اواخر ماه ژانویه، به دنبال افزایش تنش‌ها در منطقه جنوب شرق اوکراین گروهی از عوامل سابق عملیات نظامی اوکراین در دونباس از جمله چند قانونگذار اقدام به مسدود کردن چند بخش از راه آهنی که به سمت مناطق شورشی خارج از کنترل کی‌یف می‌رفت کردند و این اقدام بر تامین زغال سنگ اوکراین از سوی دونباس تاثیر گذاشته و منجر به قطعی برق در اوکراین شد.

در 16 مارس نیز رئیس جمهور اوکراین از تصمیم شورای امنیت ملی این کشور برای قطع همه راه‌های حمل و نقل با جمهوری‌های شورشی و خود خوانده لوهانسک و دونتسک خبر داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: