واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
انریکه:

اینیستا یک هنرمند واقعی است

سرمربی آبی- اناریها از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سویا راضی است و به ستایش از اینیستا پرداخت.
تدبیر24 »بارسلونا در یکی از حساس ترین بازیهای هفته سی ام رقابت های لالیگا میزبان سویا بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد.

لوئیس انریکه از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است و به ستایش از آنها پرداخت. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بسیار خوب ظاهر شدیم و کار حریف را تمام کردیم. به خوبی بازی را اداره کردیم و سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. بازی کردن برابر سویا در هر شرایطی سخت است اما ما در این دیدار با شایستگی و ارائه یک بازی خوب به پیروزی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم این درحالی بود که دروازه ما اصلا تهدید نشد. در نیمه دوم نسبت به نیمه اول ضعیف تر کار کردیم با این حال توپ و میدان را در اختیار داشتیم و باز هم می توانستیم به گل برسیم. در کل باید بگویم که از عملکرد بازیکنان و نتیجه بازی رضایت دارم.

انریکه درباره گل زیبایی که سوارس به ثمر رساند، گفت: سوارس بازیکنی است که می تواند هر توپی را به گل تبدیل کند. از نظر من او می تواند بهتر از این هم ظاهر شود.

سرمربی بارسلونا در پایان سخنان خود به ستایش از آندرس اینیستا پرداخت و گفت: همه بازیکنان بارسلونا در دیدار امشب خوب ظاهر شدند اما درباره اینیستا باید بگویم که سبک بازی او خاص و منحصر به فرد است. او یک هنرمند نابغه در جهان فوتبال است. اینیستا یک نابغه واقعی است. از دیدن بازی او لذت می برم.

بارسلونا با پیروزی که در این دیدار به دست آورد موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد اما پیروزی رئال مادرید برابر لگانس باعث شد تا رئال با وجود یک بازی کمتر بازهم به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: