واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

معاون رئیس جمهوری: حجم تخریب ها علیه دولت یازدهم بی سابقه است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: حجم مخالفت ها و تخریب ها از سوی رقبا و مخالفان علیه دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهوری از ابتدای انقلاب تاکنون بی سابقه است.
تدبیر24 »جمشید انصاری پنجشنبه شب در دیدار با نخبگان شهرستان تکاب از توابع آذربایجان غربی با بیان اینکه هیچکدام از دولت های گذشته با این میزان تخریب مواجه نبود، افزود: مخالفان دولت از تمام ابزارها و امکانات برای حمله به دولت استفاده می کنند و به دروغگویی و اتهام زنی متوسل می شوند.
وی کاهش نرخ تورم کشور از 49 درصد در دولت گذشته به هشت درصد در سال های اخیر را دستاوردی ارزشمند و تاریخی برشمرد و اظهار کرد: تلاش های اقتصادی دولت یازدهم آرامش را در جامعه حکمفرما کرد و رشد اقتصادی 2 رقمی را به ارمغان آورد.
وی گفت: کسانی که اینگونه بی محابا دولت و رئیس جمهوری را تخریب می کنند، نگران از دست رفتن درآمدهایی خاصی هستند که به نا حق در سال های گذشته سهم می بردند و اکنون با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید دیگر آن سهم را ندارند.
وی با طرح این سوال که چرا نباید سراغ آن افرادی رفت که پول مملکت را به دست جوانی داده اند که امروز حتی امکان برگشت این پول ها هم وجود ندارد، گفت: عده ای در گذشته بر اساس روابط خاص و با استفاده از فضای تحریم، دلالی نفت و غارت اموال عمومی منافع کلانی به دست آوردند.
وی افزود: حجم تخریب ها و ناراحتی های مخالفان دولت به بزرگی منافعی است که از دست داده اند و تمام شاخص ها بیانگر این است که دولت تدبیر و امید در این چهار سال کارنامه موفقیت آمیزی داشته است و مخالفان دولت می خواهند به هر نحوی که شده مانع از تداوم این روند موفقیت آمیز شوند.
انصاری بیان کرد: چهار سال آینده برای دولت بسیار سخت تر خواهد بود و کسانی که منافع کلان خود را از دست داده اند، اگر ببینند امکان بازگشت این منافع و درآمدها وجود ندارد هر کاری برای زمین زدن دولت انجام می دهند.
به گزارش ایرنا، جمشید انصاری در ابتدای ورود به تکاب و قبل از شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی در این شهرستان، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا این شهرستان ادای احترام کرد و عصر امروز نیز از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان تکاب بازدید کرد.
شهرستان تکاب از سوی استاندار آذربایجان غربی به عنوان شهر هدف در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و معاون رئیس جمهوری که جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی در این استان است، برای برگزاری نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی در سال مزین به ' اقتصاد مقاومتی' تولید و اشتغال' به تکاب سفر کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: