واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
سناتور رند پل:

ترامپ تصمیم بگیرد داعش خطرناک‌تر است یا اسد

یک سناتور جمهوری‌خواه آمریکا از ترامپ خواست این نکته را درک کند که داعش خطرناک‌تر از بشار اسد است. او همچنین معتقد است که استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه تاثیری در منافع ملی آمریکا ندارد.
تدبیر24 »رند پل،‌ سناتور آمریکایی در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت، دولت ترامپ باید تصمیم بگیرد که چه طرفی را خطرناک‌تر می‌داند؛ افراطگرایان و تروریست‌های داعش و یا بشار اسد، ‌رئیس‌جمهوری سوریه را.

اظهارات رند پل در پی حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه مطرح می‌شود. این حمله به بهانه حمله شیمیایی اخیر در سوریه در خان شیخون انجام شد.

این سناتور آمریکایی تاکید کرد: باید از خودتان بپرسید چه کسی بعدا اوضاع را در دست می‌گیرد؟ آیا آنها بهتر از اشغالگران کنونی هستند؟ آیا شورشیان افراطی سوریه بهتر از اسد هستند؟ همچنین دو میلیون مسیحی در سوریه هستند که تحت حفاظت اسد هستند و آنها نگران هستند که شورشیان افراطی روی کار بیایند. یک منبع بی‌پایان از دشمنان در سوریه وجود دارد.

رند پل همچنین تاکید کرد، شرایط پیچیده سوریه را نمی‌توان با کمپ‌های کار اجباری نازی‌ها در جنگ جهانی دوم مقایسه کرد. این سناتور یادآوری کرد که "جنایات در سراسر جهان" هر روز رخ می‌دهد اما این بدان معنا نیست که آمریکا باید تسلیم احساسات شود و هر بار از نیروی نظامی استفاده کند.

سناتور رند پل تاکید کرد: باید تصمیم بگیریم که چه زمانی باید به عنوان یک کشور مداخله کنیم؛ چه زمانی باید جان زنان و مردان جوان خودمان را به خطر بیندازیم. صادقانه می‌گویم که ما این کار را انجام نمی‌دهیم.

این سناتور همچنین معتقد است که استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه تاثیری در منافع ملی آمریکا ندارد. او گفت: این حملات هولناک هستند و همانطور که تصاویر نشان می‌دهد، بسیار دلخراش هستند، با این حال معتقدم که تاثیری در منافع ملی آمریکا ندارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: