واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

سد چشمه عاشق با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: سد چشمه عاشق آماده بهره‌برداری است و احتمالا در سفر آتی رئیس‌جمهور به استان فارس افتتاح می‌شود.
تدبیر24 »خلیل رضائیان در بازدید از مراحل پایانی احداث سد چشمه عاشق در شرق استان فارس، گفت: آبگیری سد چشمه عاشق از سال گذشته آغاز شد و در بهمن ماه 95 و به‌واسطه بارندگی‌های خوب آن زمان و همچنین در فروردین امسال، حدود 44 میلیون مترمکعب آب ذخیره کرده است.

او با بیان اینکه سد چشمه عاشق آماده بهره‌برداری در سفر آتی رئیس‌جمهوری به فارس است، گفت: این سد در یکی از کم آب‌ترین مناطق استان فارس قرار دارد و از موقعیت حساسی از لحاظ آبی برخوردار است.

رضائیان ادامه داد:‌ در فاصله 60 کیلومتری این سد صنایع مستقر مثل معدن سنگ آهن گل گهر، احداث خط انتقال آب از خلیج فارس، را دنبال می‌کنند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس نیز گفت: این سد از نوع بتن RCC و طول تاج آن 374 متر و ارتفاع آن حدود 73 متر است.

حمیدرضا دهقانی افزود: تمام کارهای اصلی سد شامل حفاری‌ها و تزریق‌ها مراحل پایانی را طی می‌کند و بدنه سد نیز به اتمام رسیده و تقریبا آماده افتتاح در سفر رئیس‌جمهوری است. سد چشمه عاشق 69 میلیون متر مکعب توان ذخیره آب دارد که البته در بارش‌های اخیر حدود 44 میلیون متر مکعب آب در آن ذخیره شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری قرار است در روزهای پایانی فروردین‌ماه با هدف شرکت در مراسم یادروز سعدی به شیراز سفر کند.

 سه پروژه بیمارستان پیوند اعضاء، ورزشگاه بزرگ میانرود(پارس) و سد چشمه عاشق، از طرح‌های مهمی است که در سفر رئیس‌جمهور به شیراز و فارس افتتاح می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: