واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
سازمان ملل:

میانمار کودکان روهینجایی زندانی را آزاد کند

آژانس کودکان سازمان ملل (یونیسف) از دولت میانمار خواست، کودکان روهینجایی که در جریان عملیات نظامی ارتش میانمار علیه این قوم مسلمان در استان راخین دستگیر شده‌اند را آزاد کند.
تدبیر24 »بر اساس گزارش‌ها در جریان عملیات اخیر ارتش میانمار علیه مسلمانان قوم روهینجا در شمال استان ناآرام راخین بیش از 600 تن تا کنون دستگیر شده‌اند. این عملیات ارتش میانمار بعد از یک سری حملات مرگبار شبه نظامیان به ایست بازرسی‌های پلیس این کشور در ماه اکتبر آغاز شد.

یک سری اعضای فرار کرده قوم روهینجا که به کشور بنگلادش پناهنده شده‌اند، گفته‌اند که در جریان این عملیات موارد نقض حقوق بشر از جمله با ضرب و شتم، شکنجه و تحمیل گرسنگی در داخل زندان‌ها صورت گرفته است. آنها گفته‌اند که کودکان نیز در میان این دستگیر شدگان هستند.

جاستین فورسیت، معاون مدیر اجرایی یونیسف اظهار کرد که به آنگ سان سو چی، رهبر غیر رسمی میانمار، اطلاعات مربوط به حدود 12 کودک روهینجایی زندانی در زندان موسوم به "بوتیدائونگ" میانمار را اطلاع داده است. او در پایان یک سفر کوتاه به میانمار به خبرگزاری فرانسه گفت: تعدادی کودک در زندان‌های میانمار در بازداشت هستند بنابراین ما این موارد را مطرح می‌کنیم چون هر کودکی که در بازداشت باشد برای ما یک مسئله مهم است.

به گفته این مقام سازمان ملل، سوچی به همراه فرمانده ارتش میانمار گفته‌اند که این کودکان بازداشت شده یک مسئله مهم برای آنها محسوب می‌شود اما به آزاد کردن آنها متعهد نشدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: