واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

اجرای راهبرد صیانتی برای جلوگیری از شکل‌گیری جریان تازه ایران‌هراسی در دنیا

دستور تدوین و اجرای راهبرد صیانتی لازم برای جلوگیری از شکل گیری جریان تازه ایران هراسی در دنیا و برخورد با کشتی‌های صیادی چینی تجاوزکننده به سواحل جاسک و به دنبال آن نابودی نسل ماهیان وسایر آبزیان از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی است.
تدبیر24 »اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را در پایان جلسه علنی امروز(دوشنبه) به شرح زیر قرائت کرد:

مصطفی ذوالقدر نماینده میناب به وزیر نیرو: لزوم ایجاد تاسیسات فاضلاب شهرهای حوزه انتخابیه و به وزیر کشاورزی: لزوم برخورد با کشتی های صیادی چینی که به سواحل جاسک تجاوز کرده و باعث نابودی نسل ماهیان و سایر آبزیان شده اند.

شهاب نادری نماینده اورامانات به رئیس‌جمهور: قصور و کوتاهی در اجرای بند ه تبصره 15 قانون بودجه سال 94 بعد از گذشت بیش از 2 سال در پرداخت حقوق جانبازان، آزادگان و بسیجیان فاقد شغل.

حسن سلیمانی نماینده کنگاور به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در بازسازی و نوسازی آسفالت راه های روستایی حوزه انتخابیه و به وزیر کشور: تسریع در تامین وجوه و تجهیزات مورد نیاز شهرداری ها در حوزه انتخابیه.

حشمت‌الله فلاحت پیشه و سید قاسم جاسمی نمایندگان اسلام آبادغرب و کرمانشاه به رئیس‌جمهور: دستور تدوین و اجرای راهبرد صیانتی لازم برای جلوگیری از شکل گیری جریان تازه ایران هراسی در دنیا  و به وزیر راه و شهرسازی: پیگیری علت تاخیر در تکمیل بزرگراه پلدختر اسلام آباد غرب و قصر شیرین با توجه به فوت شماری از هموطنان در حوادث رانندگی چند ماه اخیر در این محور.

کوروش کرم پور نماینده فیروزآباد به وزیر نیرو: عدم ارائه نقشه راه برای ذخیره سازی آب‌های ناشی از بارندگی های ماه های اخیر و نبود برنامه برای استفاده از آبهای ذخیره شده در سدهای فیروزآباد و به رئیس‌جمهور: تذکر اکید به وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت و راه و شهرسازی جهت رسیدگی به خسارات وارده ناشی از بارندگی های سیل آسا در حوزه انتخابیه. به وزیر کشاروزی: چرا مقامات وزارت جهاد کشاروزی بعد از گذشت 50 روز از سرما و برف و سیل از شهرستان های حوزه انتخابیه بازدید نکرده و اقدام عملی انجام نداده اند.

قاضی‌پور، احمد علیرضا بیگی، محمد اسماعیل سعیدی و محمد حسین فرهنگی نمایندگان ارومیه و تبریز به وزیر کشور: ضرورت برخورد با عوامل ضرب و شتم هواداران تیم تراکتورسازی در جریان بازی با صبا قم در روز جمعه 18 فروردین سال جاری.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: