واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

سه هفته پایانی را ازدست ندهیم

سه مسابقه به پایان رقابت های این فصل لیگ برتر باقی مانده و این دوره جذابیت های فنی و تماشایی بالایی داشت.
تدبیر24 »قطعا یکی از پررنگ ترین وجه های آن حضور برانکو ایوانکویچ صاحب کلاس (نمیگوییم صاحب سبک) است. شور و هیجان مستمر و همراهی مداوم هواداران تیم های مختلف نیز تا هفته های پایانی وجود داشته و خوشبختانه از صدرنشین تا قعرنشین شاهد هیچگونه دلزدگی نبودیم. بازی های پر گل و زیبا دیدیم ، داربی تماشایی برگزار شد، گل های فوق‌العاده به ثمر رسید ، واکنش های تماشایی از گلرها زیاد بود و چشمه های فنی و تکنیکی بسیار زیادی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران دیده شد. مهندس ها و عقاب ها و جنگنده ها و تخریچی ها و آتشبارها‌ دوباره متولد شدند.
به همین موازات، تیم ملی هم آبروداری کرد و با بازی های خوب و نتیجه گیری عالی در داخل و خارج کشور فوتبال ایران را سربلند کرد. بخش تاریک و ناخوشایند این دوره را صرفا اتهامات به فدراسیون فوتبال و فرافکنی هایی بود که در اکثر موارد هم وارد نبود.
اتهامات واهی به فدراسیون و داوران و زمین و زمان از سطوح مدیران و مربیان و بازیکنان زده شد اما برخورد جدی و واقعی توسط دپارتمان مربوطه فدراسیون انجام نشده و تنور این رویکرد همچنان داغ داغ است. این مقوله وقتی غم انگیزتر می شود که فرافکنی ها برایشان نتیجه بخش بوده و ضمن تامین منافع شخصی و تثبیت موقعیتشان نتیجه مورد نظر برای نیت آنان تامین کرده و در ظاهر به مقصود رسیدند و متاسفانه از تکنولوژی و فناوری های جدید عصر ارتباطات به شیوه نادرست استفاده کرده و برای القاء از آن بهره می گیرند.
سایت های اینترنتی و کانال های تلگرامی منتسب، با سفسطه  بر اذهان برای اثرگذاری بر مخاطبانشان از ابزارهای اصلی بوده و سمت و سو را رقم میزنند.
به امید آنکه سه هفته باقیمانده لیگ هم با جذابیت و زیبایی و البته در سایه اخلاق ، جوانمردی و رعایت انصاف برگزار شده و فصل آینده ضمن رشد سطح فنی و حرفه ای فوتبال، دیگر شاهد رویکرد توهم توطئه ، فرافکنی و اتهام نباشیم.


محمدباقر محقق، کارشناس ورزشی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: