واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

صندوق رای ناموس انتخابات است/مجریان و ناظران باید به یکدیگر خوشبین باشند

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان با تاکید بر اینکه نباید به خاطر دنیای دیگران آخرت خودمان را بفروشیم و مجریان باید امانت دار رای مردم باشند، تاکید کرد: صندوق رای ناموس انتخابات است.
تدبیر24 »حجت الاسلام"علی توکلی" صبح امروز 28 فروردین ماه در نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت انتخابات استان کرمان اظهار کرد: اعضای شورای شهر باید افرادی امین و دلسوز باشند که شورا را سکوی پرش خود قرار نداده و از جیب شورا برای خود خرج نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم، مجریان و ناظران، ارکان انتخابات هستند و ستون این خیمه قانون است، تصریح کرد: مردم مهم ترین رکن انتخابات هستند که حضور حداکثری آنها و مشارکت بالای آنها هم عزت ملی را بالا می برد و هم اقتدار ملی را ارتقاء خواهد داد که در این راستا هم توطئه ها و برنامه های دشمن را خنثی می کند و هم می تواند یک ابزار راهبردی برای نظام باشد.

وی بیان کرد: رکن دوم مجریان هستند، زیرا انتخابات ساز و کار و ابزاری نیاز دارد و این ساز و کار در اختیار وزارت کشور هست.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: بخش سوم، ناظران هستند و برای تضمین سلامت و بالا بردن احساس نظارت بر انتخابات حضور دارند و در قانون اساسی این وظیفه به عهده شورای نگهبان گذاشته شده است.

وی افزود: یکی از راه ها برای اینکه انتخابات سالم، پرشور و بی حاشیه یا کم حاشیه ای داشته باشیم، وجود حسن ظن به یکدیگر است و مجریان و ناظران باید به یکدیگر خوشبین باشیم.

توکلی با تاکید بر اینکه نباید حرفی بزنیم و کاری کنیم که قبل، حین و بعد از انتخابات حسن ظن را مخدوش کنیم، بیان کرد: چرا از افراد خوشنام و دارای حسن شهرت در اجرا و نظارت استفاده نکنیم؟

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند رای مردم حق الناس است و باید این را باور کنیم، زیرا حق الناس تنها آبروی مردم بردن نیست.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نباید به خاطر دنیای دیگران آخرت خودمان را بفروشیم و مجریان باید امانت دار رای مردم باشند، تاکید کرد: صندوق رای ناموس انتخابات است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: