واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۷۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

حضور مستمر در آب‌های آزاد نشان دهنده توان و اقتدار دفاعی ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور مستمر ناوگروه های نداجا در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان دهنده توان و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بسیار مهم و حیاتی دریاها است.
تدبیر24 »امیر دریادار حبیب الله سیاری  در حاشیه پهلو گیری ناوگروه چهل و پنجم در منطقه یکم نداجا، افزود: نداجا هیچ هراسی از هیاهوهای دشمنان نداشته و همیشه برای دفاع از منافع ملی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد.

وی تصریح کرد: مقابل هر کسی در هرجایی که منافع، منابع، انقلاب اسلامی ایران و مرزهای کشور را تهدید کند، مقتدرانه می ایستیم.

 سیاری ادامه داد: امروز با اقتدار و افتخار در هر گوشه ‌ای از آب‌های بین‌المللی که اراده کنیم حضور می یابیم و از منافع کشور دفاع می کنیم.

وی اضافه کرد: حضور مستمر ناوگروه های نداجا در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان دهنده توان و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بسیار مهم و حیاتی دریاها است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این حضور اجرای موفقت آمیز دیپلماسی نظامی کشور و ادامه راه شهدا بوده که آنرا با صلابت دنبال می کنیم.

سیاری خاطرنشان کرد: پیرو راهبردهای فرمانده کل قوا و ابلاغ پیام صلح و دوستی ملت ایران، هفته گذشته ناوگروه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه کشور عمان برای تمرین مشترک امداد و نجات دریایی، بندر کراچی پاکستان و قزاقستان حضور داشتند.

وی با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش خاطرنشان کرد: امام خمینی درشرایطی که دشمنان درصدد انحلال ارتش به عنوان سپر دفاعی انقلاب بودند با تیزبینی 2 ماه پس از پیروزی انقلاب دستور دادند 29 فروردین به عنوان روز ارتش نامگذاری شده و این نیرو با تمام ساز و برگ‌های خود در شهرها رژه رفته و مردم به استقبال از آن بیایند.

سیاری عنوان کرد: آثار و برکات تیزبینی امام راحل در حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مشهود است.

وی در پایان گفت: از سویی دیگر 29 فروردین یادآور حماسه ایستادگی دریادلان ارتش در برابر آمریکا است که برای کشور افتخار آفریدند.               

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: