واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

جمهوری اسلامی با حمایت از جبهه مقاومت دشمنان را منکوب کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیروزی‎های اخیر جبهه مقاومت گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با حمایت از جبهه مقاومت دشمنان را منکوب کرد.
تدبیر24 »علاءالدین بروجردی در دیدار اعضای این کمیسیون با آیت‏‌الله نوری همدانی گفت: پیروزی در عوفه و کفریا از مهمترین پیروزی‎های اخیر جبهه مقاومت بود و خوشبختانه مردمی که چند سال تحت محاصره و ظلم شدید داعشیون بودند از این شرایط نجات پیدا کردند.

وی افزود: دشمنان با انفجار وحشیانه در اتوبوس اهالی این دو منطقه به نوعی شکست سنگین خود را فریاد زدند؛ در این عرصه رایزنی‎های بسیار پیچیده‎ای بین ما و گروه‎های مختلف و حتی ترک‎ها انجام شد و این مردم به آرامش نسبی رسیدند که این پیروزی را تنها کسانی درک می‎کنند که در منطقه و شرایط آن حضور دارند.

بروجردی بیان کرد: اگر سوریه سقوط می‎کرد، لبنان نیز سقوط می‎کرد و سپس عراق نیز به همین سرنوشت دچار می‎شد و مشکلات امنیتی ما به بالاترین حد می‏‌رسید ولی خوشبختانه جمهوری اسلامی با حمایت از جبهه مقاومت دشمنان را منکوب کرد.

وی گفت: آمریکا یک بار دیگر در عراق شکست مفتضحانه‎ای خورد و با صرف صدها میلیارد دلار و بیش از 5هزار کشته نظامی در هر پروژه‎ای که اجرا کرد در مقابل اراده الهی و خط مقاومت شکست خورد.

بروجردی بیان کرد: آمریکا‎یی ها توانستند قرارداد مصونیت قضایی نظامیان خود را به زور به کشورها بقبولانند و متاسفانه دولت و مجلس افغانستان نیز این قرارداد خفت بار را پذیرفت و امروز آمریکایی ها میلیون‎ها تن بمب را به راحتی در این کشور منفجر می‎کنند ولی عراقی‎ها با کمک و توصیه‎های رهبری و دولت و نظام اسلامی زیربار این خفت نرفتند و امروز ثمره آن را می‎چشند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتقاد داریم که اگر حمایت‎های ائمه اطهار در عراق نبود این وضعیت در عراق نیز ادامه می‎یافت.

بروجردی تاکید کرد: حمایت‎های رهبری و نظام اسلامی و مرجعیت بیدار عراق آیت‎الله‏ سیستانی اجازه نداد که عراق به جولانگاه دشمنان اسلام و نظام اسلامی مبدل شود و امروز جوانان این کشور در خط مقدم مقابله با داعش هستند و آنهارا دفع کردند.

وی با ذکر این مطلب که آثار شکست عربستان در یمن کاملا مشهود است، بیان کرد: آنها در پروژه ننگین و ناجوانمردانه خود در یمن به رغم همه جنایاتی که مرتکب می‎شوند شکست خوردند و در میدان عمل بار دیگر ثابت شد که عزت جمهوری اسلامی به دلیل ایستادگی روی ارزش‎های اسلامی چگونه حفظ و ارتقا یافته است و نیروهای مقاوم منطقه و جبهه شیعی چگونه با حماقت دشمنان به این وحدت رسیدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: