واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
امیری خامکانی:

روحانی با حقوق شهروندی و دیپلماسی خارجی چالش بزرگی را از میان برداشت/ حضور مردم پای صندوق‌های رای از ایجاد فضای امنیتی جلوگیری می کند

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی معتقد است مردم با حضور پای صندوق‌های رای از ایجاد فضای امنیتی جلوگیری کنند و اجازه ندهند دوباره سال های قبل از 92 تکرار شود.
تدبیر24 »حسین امیری خامکانی با اشاره به این که  افزایش مشارکت در انتخابات می تواند در گسترش آرامش در دولت روحانی کمک کننده باشد، گفت: آقای روحانی با منشور حقوق شهروندی و دیپلماسی خارجی خود نشان داد که چالش بزرگی را از پیش پای ملت برداشت و آرامشی حاکم شد.
وی تصریح کرد: بالاخره مردم سال های 90 و 91 را فراموش نمی کنند، اما در دولت روحانی روند کاملا عوض شد و دلیل آن هم حضور مردم در صحنه بود.
این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین بیان کرد: طی چهار دهه انتخاباتی که در کشور برگزار شده هر زمان مردم به صحنه آمدند نیروهای معتدل و دولتمدار روی کار آمدند و هر زمان که حضور مردم در پای صندوق های رای کمتر احساس شده یکسری تندرو آمدند و کشور را زیگزاگی اداره کردند.
نماینده مردم زرند در مجلس اظهار کرد: فکر میکنم مردم با ایده و نظراتی که دارند می دانند چگونه باید انتخاب کنند و چه کسی رییس جمهور خواهد شد،  با صندوق‌های رای نمی شود قهر کرد.
امیری خامکانی خاطر نشان کرد: اگر مردم پای صندوق‌های رای بیایند حتما نیروهای معتدل و آنهایی که معتقدند کشور را با اعتدال و اصول علمی می توان اداره کرد،  روی کار خواهند بود.
وی درباره این که آیا کاهش مشارکت می تواند منجر به ایجاد فضای امنیتی قبل از سال 92 شود؟  گفت: قطعا همین طور است، هر زمان تندروها و تندروی ها حاکم بوده شرایط را به همان نسبت امنیتی کرده اند.
وی اظهار داشت: وجود شرایط امنیتی سرمایه گریز است نه در داخل کشور امکان جذب سرمایه وجود دارد و نه در خارج از کشور،  لذا برای جلوگیری از امنیتی کردن فضای کشور در حالی که می توان اشتغال و رفاه ایجاد کرد باز هم فکر می کنم باید کاری کنیم ملت پای صندوق های رای بیایند و اجازه ندهند دوباره آن سال های قبل از 92 تکرار شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: