واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

اهمیت ایفای نقش رسانه‌های دیجیتال و مکتوب در تشویق مردم برای حضور در انتخابات

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: رسانه‌های دیجیتال و مکتوب هر کدام به سهم خود می‌توانند بزرگترین نقش را در تشویق مردم برای حضور در انتخابات ایفا نمایند.

تدبیر24 »بهنام بهاری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ر سانه‌های دیجیتال و مکتوب هر کدام به سهم خود می‌توانند بزرگترین نقش را در تشویق مردم برای حضور در انتخابات ایفا نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر استفاده مردم از رسانه‌ها نسبت به قبل افزایش یافته است، لذا جریان‌سازی رسانه‌ای که در جهان کارساز است و دشمن نیز از آن استفاده می‌کند، چرا دوستان به نفع نظام استفاده نکنند؟

بهاری با تاکید بر اینکه حتما باید بدون تامل، حضور حداکثری و انتخاب اصلح توسط رسانه‌ها شدت پیدا کند، تصریح کرد: در این میان رسانه‌ها و کاندیداها بایستی به اصول اخلاقی پایبند باشند و به این اصل بیندیشند که هر چه بر خود می‌پسندی بر دیگران هم بپسند و هر چه بر خود نمی‌پسندی بر دیگران هم مپسند.

مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه این اصل اخلاقی سفارش امام علی(ع) برای تمام نسل‌هاست، اضافه کرد: همه بویژه کاندیداها باید برنامه‌های خود را بیان نمایند؛ چراکه حربه انسان ضعیف تخریب است
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: