واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
محبی‌نیا:

مردم نسبت به وعده‌های کاندیداها هشیار باشند

نماینده مردم میاندوآب در مجلس با تاکید بر هشیاری مردم نسبت به وعده‌های کاندیداها گفت: پیش بینی می‌کنم در این دوره شاهد بداخلاقی‌های خاص خود باشیم که احتمال دارد نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر هم باشد.

تدبیر24 »جهانبخش محبی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا با انتقاد از عدم تحقق وعده‌های کاندیداها گفت: سالیان سال است که در دوره‌های متفاوت بر ضرورت ارائه وعده‌های عملی از سوی رهبری، بزرگان و نخبگان توصیه و تاکید شده است اما متاسفانه به آن عمل نشده و مطمئن باشید در این دوره هم عمل نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ما اخلاق را در عرصه سیاست جریحه دار کرده‌ایم و باعث و بانی این اتفاق هم نداشتن سازمان و تحزب در کشور است که مردم را با برنامه‌ها و راهکارهایی که می‌خواهیم اداره کنیم به رقابت بکشانیم.

این نماینده مجلس افزود: تا زمانی که تحزب  در این مملکت مسیر خودش را نیافته این دعواهای شخصی و دعواهای مبتنی بر فرد موضوعیت دارد. در این دوره هم پیش بینی بنده این است که شاهد بداخلاقی‌ها و بدنگری‌های خاص خودش خواهیم بود و نسبت به دوره‌های گذشته نه تنها کم نخواهد شد بلکه احتمال دارد بیشتر هم باشد.

نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در مجلس با تاکید براینکه در این زمان هشیاری مردم بسیار شرط اساسی است گفت: متاسفانه گرفتاری‌های مردم به قدری زیاد است که هرکس با وعده‌هایی از راه می رسد و بخش زیادی از مردم که آگاهی لازم را ندارند به آنها اعتماد می کنند.

محبی نیا در پایان اظهار کرد: وقتی در میدان عمل آن وعده‌ها خود را تهی نشان می‌دهد خصلت بد اجتماعی به وجود می‌آید و جامعه از استدلال جدا شده و نهایتا دچار قضاوت سطحی می‌شویم و آنهایی که وعده‌های آنچنانی می‌دهند یک نوع بازی و نمایش سیاسی را از خود نشان می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: