واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳

مارتینیو مرا به یاد آراگونس می‌اندازد

هافبک بارسلونا به ستایش از سرمربی تیمش پرداخت و او را با آراگونس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا تشبیه کرد.
به گزارش تدبیر24، بارسلونا در فصل جاری لیگا با هدایت خراردو مارتینوی آرژانتینی خیره‌کننده ظاهر شده و در 13 بازی، 12 پیروزی و تنها یک تساوی کسب کرده تا با 37 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.
ژاوی هرناندس که به دنبال آسیب‌دیدگی‌های پیاپی کارلس پویول، بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو می‌بندد پس از پیروزی قاطعانه برابر رئال بتیس به ستایش از خراردو مارتینو پرداخت و گفت: از شیوه کار مارتینو خوشم می‌آید. او مرا به یاد آراگونس می‌اندازد. تاتا به خوبی فوتبال را می‌فهمد و خیلی سریع با فلسفه بازی بارسلونا آشنا شد. او برخورد بسیار خوبی با بازیکنان باتجربه و قدیمی تیم دارد.
او افزود: مارتینو به بازیکنان نزدیک است. او عاشق پیروزی بوده و در آرژانتین افتخارات زیادی به دست آورده است. در اینجا همه به مارتینو احترام می‌گذارند؛ چراکه کمک زیادی به تیم کرده است.
ژاوی یکی از وفادارترین بازیکنان بارسلونا به شمار می‌آید. او در سال‌های حضور خود بارها با پیشنهادهای خوب مواجه شد اما ترجیح داد در تیمش بماند: «بارها با پیشنهادی خوبی مواجه شدم اما ترجیح دادم در بارسلونا بمانم؛ چرا که عاشق این تیم هستم. احساساتم هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد که بارسلونا را ترک کنم.»
نیمار در فصل جابه‌جایی تابستانی به بارسلونا پیوست. او خیلی زود در تیم جدیدش جا افتاد و الان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان آبی‌-آناری‌ها است. ژاوی به ستایش از هم‌تیمی برزیلی‌اش پرداخت و گفت: عملکرد خوب نیمار من را غافلگیر نکرد. او عملکرد خیره‌کننده‌ای در زمین دارد و بازیکنی است که می‌تواند سرنوشت‌ساز ظاهر شود و یک تنه نتیجه بازی‌ها را تغییر دهد. او هم خوب گل می‌زند و هم پاس‌های زیبایی می‌دهد. در جام کنفدراسیون‌ها عملکرد نیمار را زیر نظر داشتیم. او بسیار خوب ظاهر شد و بازی به بازی در حال پیشرفت و بهتر شدن است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: