واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

کاندیداها از هر ابزاری برای رقابت انتخاباتی استفاده نکنند

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت که کاندیداها باید در مناظره‌های آتی به جای طرح آمال و آرزو برنامه‌های خود را ارائه کنند.

تدبیر24 »سیدفرید موسوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این بود که کاندیداها برنامه‌های خود را اعلام نکردند؛ در حالی که در جلسات آتی باید به جای طرح آمال و آرزو برنامه‌های خود را تبیین کنند که در این صورت انتخابات هر نتیجه‌ای داشته باشد نظام می‌تواند از راهکارهای قابل دفاع آنها استفاده کند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها یادآور شد: امیدوارم کاندیدها که سرآمدان نظام سیاسی کشور هستند و خود را در قامت رئیس جمهور در معرض رای مردم قرار داده‌اند به اخلاق پایبند باشند و از هر ابزاری برای رقابت انتخاباتی استفاده نکنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات قالیباف در مناظره تلویزیوتی گفت: ایشان بعد از دو دور حضور در انتخابات که از مردم پاسخ مطلوبی دریافت نکرد، بار سوم هر چه داشت رو کرد تا آرزوی مطلوب خود را محقق کند و به دنبال تهییج احساسات مردم بود؛ در حالی که افرادی سالها قبل با این رویکرد در این انتخابات حضور پیدا کردند و هزینه های زیادی را به مردم و کشور تحمیل کردند.

موسوی با بیان اینکه مردم نسبت به سوابق و عملکرد کاندیداها آگاهی لازم را دارند اضافه کرد: تقسیم بندی مردم به ۹۶ – ۴ درصد نوعی استفاده ابزاری از منافع ملی است و تبعاتی برای کشور در آینده دارد و الگوگیری از کشورهای خارجی است که مطلوب مردم نیست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: