واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

به دنبال سهم‌خواهی نخواهیم بود/هدف از تشکیل ستادهای مردمی هم‌افزایی است

فرشاد محمدی، رئیس ستاد مردمی یاران انقلاب اسلامی حامیان سید ابراهیم رییسی در استان هرمزگان گفت:این ستاد فقط توسط مردم شکل گرفته است و به دنبال سهم‌خواهی نخواهیم بود.

تدبیر24 »‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: تمامی ستادهای مردمی زیر مجموعه ستاد مرکزی فعالیت کرده و وظیفه شان را مبنای سیاست گذاری ستاد مرکزی به ریاست جناب آقای ابوالقاسم جراره انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت جوانان و نقش آنان در رشد و پیشرفت جامعه از تمامی جوانان و نخبگان استان هرمزگان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه دعوت به همکاری و همفکری کرد.

محمدی اضافه کرد:با توجه به دعوت‌های مردمی از حجت‌الاسلام رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات، وظیفه خود می‌دانیم که از وی با تمام قدرت حمایت کنیم و با امکانات مردمی برای آبادانی ایران اسلامی، ایشان را یاری کنیم.

رئیس ستاد مردمی یاران انقلاب اسلامی حامیان سید ابراهیم رییسی در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این ستاد فقط توسط مردم شکل گرفته است و به دنبال سهم‌خواهی نخواهیم بود و هدف از تشکیل ستادهای مردمی هم افزایی و ایجاد وحدت بوده، نه ایجاد شبهه و اختلاف و ما از کسانی که خود را حامی حجت الاسلام رییسی معرفی می‌کنند، انتظار داریم طوری حرکت نکنند که در جامعه احساس شود بین حامیان کثیر حجت الاسلام رییسی در هرمزگان اختلافی وجود دارد.

محمدی با اعلام این خبر که مردم هرمزگان دوشنبه 11 اردیبهشت ساعت 20 در محل سالن ورزشی فجر بندرعباس میزبان حجت الاسلام رییسی هستند، خاطرنشان کرد: از همه مردم شریف استان بویژه مردم شهرستان بندرعباس دعوت می‌کنیم برای آشنایی با گفتمان حجت اسلام رییسی در این مراسم شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، ستاد مردمی یاران انقلاب اسلامی حامیان سید ابراهیم رییسی زیر مجموعه ای جمعیت یاران انقلاب اسلامی در کشور است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: