واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

تمدید قرار بازداشت محمد مرسی

دادگاه تجدید نظر مصر امروز (دوشنبه) قرار بازداشت رئیس‌جمهور برکنار شده مصر را به مدت 30 روز دیگر جهت انجام بازجویی تمدید کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از بهارنیوز، دادگاه تجدید نظر قاهره طی حکمی قرار بازداشت محمد مرسی،  را به منظور بازجویی از وی به اتهام دست داشتن در حمله به زندان‌های مصر از جمله زندان "وادی النطرون" در جریان انقلاب این کشور به مدت 30 روز دیگر تمدید کرد.  قاضی که مسئولیت بازجویی از مرسی را بر عهده دارد، به زندان "برج العرب" منتقل شد تا در حضور مرسی و دو تن از وکلای وی به بررسی این مساله بپردازد، اما مرسی با حضور وکلایش مخالفت کرده و گفت: بر اساس قانون اساسی 2012 مصر من رئیس‌جمهور قانونی کشور هستم. قاضی تحقیقات همچنین دستور تمدید بازداشت صبحی صالح و حمدی حسن، دو تن از رهبران اخوان المسلمین به مدت 15 روز صادر کرد تا با پایان یافتن مدت حبس موقت آنها تصمیم نهایی خود درباره این دو رهبر اخوان المسلمین را عملی کند. همچنین قاضی تحقیقات در بازدیدش از زندان "طره" دستور تمدید قرار بازداشت سعد الحسینی، یکی از رهبران اخوان المسلمین را به مدت 15 روز برای بررسی اتهاماتش در حمله به زندان‌های مصری را صادر کرد.
این افراد با اتهام‌هایی از جمله جاسوسی برای حماس، دست داشتن در کشتار تظاهرکنندگان مصری، تلاش برای تخریب و از بین بردن اسناد زندان‌ها و حمله به نیروهای پلیس مواجه هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: