واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

جمهوری اسلامی تکیه گاه مظلومان جهان است

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی تکیه گاه مظلومان جهان است، گفت: ایران اسلامی امروز یک تنه در مقابل دنیای کفر ایستاده است.
تدبیر24 »سردار محمدرضا میرحیدری،‌ با تسلیت شهادت ٩ مرزبان فداکار جمهوری اسلامی، اظهار کرد: مرزبانان با جانفشانی امنیت مرزها را حفظ می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی تکیه گاه مظلومان جهان است، افزود: ایران اسلامی امروز یک تنه در مقابل دنیای کفر ایستاده است.

وی نیروی انتظامی را پرچمدار برقراری امنیت داخلی دانست و گفت: برخلاف تبلیغات دشمنان، ایران امروز از امن ترین کشورهای دنیا است.

فرمانده انتظامی استان گیلان، غیرتمندی و مجاهدت همه سربازان اسلام را زمینه ساز امنیت پایدار توصیف و تصریح کرد: همه مردم قدردان این مجاهدت ها هستند.

این مقام انتظامی با تاکید بر نقش نیروی انتظامی در جاری کردن منویات مقام معظم رهبری در کشور، خاطرنشان کرد: پلیس باید جدی تر از همیشه برای حفظ امنیت تولید ملی و کوتاه کردن دست قاچاقچیان تلاش کند.

سردار میرحیدری، گیلان را یکی از ولایتمدارترین استان های کشور دانست و تصریح کرد: مردم مؤمن، مخلص و قانع گیلان وفادارانه به ارزش های اسلام و انقلاب پایبند هستند.

وی انتخابات را یک مسئله مهم و سرنوشت ساز دانست و اظهار کرد: قبل از انتخابات، حین برگزاری انتخابات و در زمان اعلام نتایج، پلیس مسئولیت خطیری برای برقراری نظم و امنیت دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه همه باید بسیج شوند تا زمان انتخابات کوچکترین خللی ایجاد نشود، گفت: سوابق افراد ناصالح باید به مسئولان گزارش شود تا زمام امور در دست آنها قرار نگیرد.

سردار میرحیدری بی طرفی را خط مشی پلیس در ایام انتخابات دانست و افزود: همه دستگاه ها باید در تحقق حضور حداکثری نقش ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اهمیت تزریق امید و نشاط به جامعه، خاطرنشان کرد: همه مردم به نظام مقدس اسلامی اعتماد و اعتقاد دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: