واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
مدیرکل آموزش‌وپرورش:

‌به دنبال افزایش حقوق معلمان مدارس هستیم

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان با بیان اینکه معلمان مدارس استثنایی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند، گفت: ما به دنبال افزایش حقوق معلمان مدارس آموزش‌وپرورش استثنایی هستیم.
مصطفی خزاعی بعد ازظهر امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان، معلمان و فرهیختگان آموزش‌وپرورش استثنایی استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و ارزش و مقام معلم، اظهار داشت: معلمان آموزش‌وپرورش استثنایی تجسم عشق، ایثار، مهر و لطافت هستند.

وی با اشاره به اینکه رسالت سنگینی بر دوش معلمان مدارس استثنایی است که حساب آن‌ها را از دیگر معلمان جدا می‌کند، گفت: خدمت به معلمان مدارس استثنایی جز افتخارات بنده است چرا که معلمان این مدارس امانت‌دار هستند و به‌ خوبی از امانتی که به آن‌ها سپرده می‌شود پاسداری می‌کنند.

خزاعی بابیان اینکه معلمان استثنایی الگویی هستند که دیگران از آن‌ها سرمشق انسانیت می‌آموزند، عنوان کرد: هنر این معلمان توانمندسازی، لذت بخشیدن و قابل‌فهم کردن زندگی دانش‌آموزان ناتوانان با تلاش، کوشش و رنج طاقت‌فرساست.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، بیان کرد: ترکیب علم و عشق است که درنهایت به تربیت این معلمان نسبت به فرزندان این سرزمین و ناتوانان تحقق می‌بخشد که ما در راستای معوقات این قشر زحمت‌کش به دنبال افزایش حقوق معلمان مدارس استثنایی هستیم.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان همدان نیز در این مدارسم، اظهار داشت: تمام موجودات زمین و آسمان برای معلم طلب مغفرت می‌کنند که معلمان مدارس استثنایی به واسطه این نوع از تعلیم و تربیت به‌مراتب بالایی می‌رسند.

پروین قربانیان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند معلمان دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه صبور و دلسوز هستند، بیان کرد: همکاران ما نمادی از صبوری و دلسوزی هستند با مهرهای خود  مس وجود دانش‌آموزان استثنایی را به زر تبدیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: معلمان مدارس استثنایی مهر و ایثار مادرانه و پدرانه را نثار  تعلیم و تربیت دانش‌آموزان می‌کنند اما این معلمان نیاز به حمایت‌ و امتیازهای ویژه دارند.

رئیس آموزش‌وپرورش مدارس استثنایی استان همدان، اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام شده در راستای حمایت از این معلمان افزایش یک و دودهم درصد حقوق معلمان است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: