واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

ضریب مشارکت مردم در انتخابات، کشور را به اوج می‌رساند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ٧ میلیون جوان بیکار در سطح کشور گفت: باید یک بسیج ملی برای اشتغال و رفع معضل بیکاری کشور ایجاد شود.
تدبیر24 »اکبر رنجبرزاده در جمع دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد به مناسبت روز استاد و هفته آموزش، با اشاره به اینکه انتخاب ضعیف، نیازها و دغدغه‌های جامعه را مرتفع نخواهد کرد، گفت: انتخابات ثروت معنوی و ملی است که آرامش، امنیت، اشتغال و معیشت به کشور ارزانی می‌بخشد.

وی با تأکید بر اینکه نباید انتخابات را کم‌اهمیت محسوب کرد، افزود: ضریب مشارکت مردم در انتخابات کشور را به اوج رسانده و چشم دشمنان انقلاب را کور و بر عزت و عظمت کشور می‌افزاید .

رنجبرزاده خطاب به دانشجویان عنوان کرد: موضوع انتخابات را به بحث و گفت‌وگوی خانواده و محافل بکشانید و با تحلیل درست مناظره‌ها افرادی باانگیزه، خداباور، مردم‌مدار و پرتلاش را انتخاب کنید .

وی با بیان اینکه تمرین حکومت مردم‌سالاری دینی در هیچ کشوری به جز ایران وجود ندارد، افزود: آرامش، امنیت و اقتدار امروز کشور حاصل مداخله مردم و جوانان در مسائل کشور است .

وی با تأکید بر اینکه ترکیب تیم دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: مجلس باید افراد ضعیف و کم‌توان و کم‌ظرفیت را در دولت قاطعانه و جدی نپذیرد .

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با مخاطب قرار دادن دانشجویان تصریح کرد: در این فرصت خوب و طلایی دانشجویی فراگیری علم و پیوند بین استاد و دانشجو را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهید .

رنجبرزاده با بیان اینکه در استان‌های غرب کشور تنها در شهرستان اسدآباد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی وجود دارد، گفت: با مستقل شدن این دانشکده از این پس امکان پیگیری رشته‌های ارشد مرتبط با رشته‌های تحصیلی این دانشکده وجود خواهد داشت .

وی با اشاره به ارتقاء دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی و تصویب این امر در شورای گسترش افزود: اعتبار این دانشکده در سال جاری ۶ میلیارد تومان است که به نسبت تعداد دانشجویان این میزان اعتبار بالاتر از نیاز است .

در پایان این مراسم به مناسبت هفته آموزش و بزرگداشت مقام معلم از نفرات برتر دانشجویان و استاد برتر و نیز دو نفر از کادر آموزش این دانشکده تجلیل شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: