واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۷۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

سوئد طرح بررسی اوراق شناسایی مسافران از دانمارک را لغو کرد

سوئد اعلام کرد که طرح بررسی‌ اوراق شناسایی برای احراز هویت افرادی که از دانمارک به این کشور سفر می‌کنند را لغو می‌کند؛ اقدامی که در اوج بحران مهاجرت اعمال شده بود.
تدبیر24 »سوئد در سال 2015 پس از آنکه بیش از 160 هزار تن خواستار پناهندگی در این کشور شدند کنترل‌های مرزی را تشدید کرد. این امر نیازمند معافیت از قوانین آزادی تحرک در سطح اتحادیه اروپا بود که قرار است 11 مه (21 اردیبهشت) منقضی شود.

لغو طرح بررسی اوراق شناسایی به تاخیرهایی که هزاران تن از مسافران بین مرزی از آن رنج می‌بردند پایان خواهد داد اما دولت سوئد اعلام کرده که این مساله به بازگشت سیل گسترده پناهجویان که تعداد آنها در سال 2016 به 30 هزار تن کاهش یافته، منجر نخواهد شد.

در عین حال آندرش ییگه‌من، وزیر کشور سوئد به خبرنگاران گفت: ما به سطحی که در سال 2015 داشتیم بازنخواهیم گشت. ما می‌خواهیم حداکثر کنترل احتمالی را بر افرادی که وارد سوئد می‌شوند، داشته باشیم.

دولت سوئد اعلام کرد: در حالی که بررسی اوراق شناسایی مسافران قطارها، اتوبوس‌ها و کشتی‌ها از دانمارک پایان خواهد یافت اما بررسی‌های سفت و سخت‌تری بر ورودی مرز سوئد اعمال خواهد شد که شامل افزایش تعداد دوربین‌های شناسایی، دستگاه اشعه ایکس و دستگاه‌های تشخیص خودکار شماره پلاک می‌شود.

دولت سوئد افزود: افرادی که وارد سوئد می‌شوند باید نشان دهند که حق ورود به کشور را دارند نه اینکه تنها اوراق شناسایی خود را ارائه دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: