واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

گسترش پدیده نیم‌فصل اول

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا همانند نیم‌فصل اول پدیده مسابقات باشیم.

به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، رسول خطیبی امروز در تبریز اظهار کرد: تیم گسترش فولاد تا هفته یازدهم فراتر از انتظار ظاهر شده بود و نهایت تلاش خود را می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: در فصل نقل و انتقالات برای رفع نقاط ضعف تیم سه بازیکن را به جمع تیم اضافه کردیم که من از مدیریت باشگاه، آقای سمندر نهایت تشکر را دارم که با کادر فنی نهایت همکاری را کرده است.

خطیبی در مورد خریدهای جدید تیم گسترش فولاد گفت: فردین عابدینی بازیکن جوان و بومی است که با آمدن وی خط دفاعی تیم تقویت خواهد شد، ضمن اینکه سیدمحسن حسینی بازیکن با اخلاقی که چند سال در تبریز بازی کرده و با جو این شهر آشنا است و از آمار گلزنی خوبی نیز برخوردار است.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در مورد جذب سیدی گفت: این بازیکن نوجوان در پیرو سیاست پشتوانه‌سازی تیم جذب شده است و وی در بازی‌های جام جهانی نوجوانان بازی‌های خوبی برای تیم ملی ایران انجام داده و در مقابل تیم اتریش نیز گل حساسی را برای ایران به ثمر رساند.

خطیبی در مورد بازیکنانی که نیم‌فصل از گسترش فولاد جدا خواهند شد، گفت: تا به امروز هیچ‌کس از تیم گسترش فولاد جدا نشده و هنوز لیست مازاد باشگاه اعلام نشده است.

نیمه نخست بازی با صبا بهترین بازی ما  بود

رسول خطیبی در مورد بهترین بازی تیمش در نیم فصل اول گفت: در نیمه اول بازی با صبا در قم تیم ما فوق‌العاده کار کرد، در بازی مقابل پرسپولیس در تهران و فولاد خوزستان در اهواز نیز تیم گسترش فولاد بازی خوبی از خود نشان داد.

وی در مورد بازی ضعیف نیم فصل اول تیمش گفت: در بازی با تیم‌های سایپا و نفت در تبریز و نیمه دوم بازی مقابل ملوان در انزلی ضعیف‌ترین بازی تیم گسترش فولاد در نیم فصل اول بود.

وی افزود: نتایج تیم در نیم‌فصل اول فراز و نشیب زیادی داشت و ما تا هفته یازدهم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و همانطور که قول داده بودم در تیم فصل اول جزو 10 تیم اول قرار داشته باشیم و قول می‌دهم در نیم‌فصل دوم نیز جزو ده تیم بوده و حتی با عملکرد بهتر در نیمه اول جدول قرار گیریم.

از 24 آبان اردوی در تهران

سرمربی گسترش فولاد از برگزاری اردوی آمادگی تیمش در تهران از 24 آبان خبر داد و خاطر نشان کرد: این اردو تا 8 آذر و پیش از بازی با استقلال ادامه داشته و تنها  2 آذر برای برگزاری جام حذفی با نفت آبادان به این شهر خواهیم رفت.

وی در مورد سیاست باشگاه در جام حذفی گفت: در این رقابت‌ها با تمام قوا حضور خواهیم یافت و امیدواریم بتوانیم همانند سال 89 به دیدار پایانی این رقابت‌ها راه یابیم و عنوان قهرمانی را نیز کسب کنیم.

پژمان از اولش شیرین بود

رسول خطیبی در مورد سریال پژمان گفت: با پژمان جمشیدی در تیم‌های جوانان و امید هم بازی بودم و باید بگویم که وی در همان ایام نیز شیرین بوده و بازی هنرمندانه‌ای را در این سریال از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: خوشحالم که بعد از مدت‌ها شاهد یک سریال فوتبالی بودیم که مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده بود.

سرمربی تیم گسترش فولاد در مورد انتقادهایی که از سوی فوتبالیست‌ها به این سریال شد، عنوان کرد: هر کاری نقاط ضعف و قوت خود را دارد و ما باید نقاط مثبت و شیرین این سریال را نگاه کنیم و با توجه به شناختی که از سروش صحت دارم مطمئن هستم وی به هیچ وجه قصد توهین به فوتبالیست‌ها را نداشته است.

خطیبی در مورد اینکه آیا روزی حاضر است مقابل دوربین قرار گرفته و فیلم و سریالی بازی کند، گفت: هنر من در فوتبال است و روزی به عنوان بازیکن و امروز در کسوت مربی در این رشته تلاش می‌کنم و فکر نمی‌کنم بتوانم هنرپیشه و بازیگر سینما شوم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: