واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

مناظره‌های انتخاباتی، آگاهی مردم را افزایش می‌دهد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان گفت: نکات‎ مهمی که در مناظره‎ها مطرح می‎شود و برنامه‎های نامزدها و نمایندگان نامزدها، می‌تواند آگاهی مردم را بالا می برد.
تدبیر24 »فتح‌الله نوری در گفت‎وگو با خبرنگاران با اشاره به دو انتخابات اثر گذار شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: مبنایی که امام (ره) پایه گذاری کرد این بود که همه امور مردم باید بر اساس حضور در پای صندوق‎های رای شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: در انتخابات گذشته مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که نظام را قبول ندارد و حتی رهبری قبول ندارد چون متعلق به این کشور هستند، پای صندوق‎های رای بیایند و آرای خود را به صندوق‎ها بریزند.

نوری افزود: حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس و دوستان را خوشحال می‎کند و این راهبرد را شرکت کنندگان در انتخابات باید مدنظر داشته باشند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان بیان کرد:  برخی  کاستی‎ها و کمی‎ها که  مردم به حساب نظام می‎گذارند اگر دقیق بررسی کنیم می‎بینیم که اشکال در انتخاب نادرست است.

وی تاکید کرد: در مناظره‎ها مردم شناخت لازم از نامزدها را پیدا می‎کنند و نیاز است که زمینه شناخت و فرصت تعقل برای مردم نیز فراهم می‎شد که به خوبی این فرصت از طریق صدا و سیما ایجاد شده است.

نوری یادآور شد: 40 سال از عمر نظام گذشته و اکثریت قاطع به رسانه ملی باورمند هستند و اخبار صحیح را از رسانه ملی دنبال می‌کنند.

وی به نخستین مناظره کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: در بین نامزدها از جریان‎های مختلف اصولگرایان و اصلاح‎طلب، افرادی حضور دارند و هم‌چنین کاندیداهای مستقل در بین این شش نامزد داریم و من تصور می‌کنم  با توجه به وجود تنوع کاندیداهای ریاست جمهوری مردم انتخاب آسانی خواهند داشت.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان با بیان این‌که شش نامزد از پایگاه مختلف فکری هستند و این اتفاق مبارکی است، تصریح کرد: البته باید مردم به نامزد اصلح رای بدهند، همه نامزدها بحث‎های اصولی و مبنایی خوبی نسبت به سوالات داشتند و در نظام از چهره‎ها و شخصیت خوبی برخوردارند.

نوری تاکید کرد: به صورت مبنایی و زیربنایی اولویت سنجی در نگاه نامزدها نکته مهمی است و اگر نوع و  نیازهای جامعه را به درستی تشخیص دهیم و برای حل آن مدیر مناسبی را انتخاب کنیم اتفاق مبارکی برای کشور خواهد افتاد.

وی با بیان این‌که هر دو نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آقای رئیسی و قالیباف در مناظره نخست خوب  درخشیدند، تصریح کرد:  ازدواج، مباحث اقتصادی، اجتماعی و مسکن که اولویت‎های جامعه بود در مناظره نخست مطرح شد و آقای رئیسی و قالیباف بسیار دقیق پرداختند و آسیب‎شناسی خوبی از وضع موجود داشتند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان گفت: نامزدهای جمنا دغدغه‎مند بودند و تشخیص‌شان بسیار جالب بود و روی نکات اساسی دست گذاشتند و ملت ایران این نگاه را ترغیب می‎کند و ادامه این مناظره می‎تواند آگهی مردم را بالا ببرد.

نوری با بیان این‌که سطح نگاه‎ها و سلیقه‎ها متفاوت است، اظهار کرد: این یک امر طبیعی است و هر فردی را که در معرض افکار عمومی قرار دهیم،  قضاوت متفاوتی وجود دارد و نگاه متفاوتی نسبت به هر یک از نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پس از مناظره نخست مطرح است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: