واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

افزایش شاخص دریافت حقوق فرهنگیان در دولت یازدهم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: شاخص دریافت حقوق فرهنگیان در دولت یازدهم بسیار مطلوب شده و افزایش دو برابری حقوق صورت گرفته است.
تدبیر24 »سیدعلی قاسمی اظهار کرد: معلمان با تلاش خود برای دانش‌آموزان، برای پیشبرد اهداف آموزشی نقش مهمی دارند.

قاسمی با اشاره به اینکه حقوق فرهنگیان در دولت یازدهم 2 برابر شده است، تصریح کرد: وضعیت معیشتی و حقوقی معلمان در همه رده ها افزایش دو برابری داشته و اکنون مطالبات معوقه سال های گذشته فرهنگیان نیز پرداخت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: شاخص دریافت حقوق فرهنگیان نیز بسیار مطلوب شده و با بررسی اختصاصی که در پنج گروه از حقوق بگیران اداره آموزش وپرورش انجام شد، افزایش دو برابری حقوق صورت گرفته است.

قاسمی با بیان اینکه برنامه ریزی مدون راز موفقیت مدیران است، افزود: مدیران سعی کنند برنامه هایشان را با روشن بینی اجرا کرده و بازده آموزشی را بهبود بخشند.

وی همچنین تصریح کرد: مدیران به مسابقات علمی،پژوهشی و المپیادها توجه نشان دهند تا موجب رشد روحیه و پژوهش معلمان و دانش آموزان شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تعامل خانواده ها با مدارس را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: باید در میان خانواده ها تعامل سازنده وجود داشته باشد تا به کمک هم روند آموزش و یادگیری را تسهیل کنند.

قاسمی گفت: فضای آموزشی باید با نشاط باشد تا دانش آموزان با فکر باز و روحیه شاداب درس بخوانند.

وی با اشاره به لزوم تجلیل از معلمان، اظهار کرد: تجلیل و تکریم معلمان تنها مختص روز معلم نیست و هر روز می تواند متعلق به آنها باشد و باید تلاش کرد معلمان برجسته و پژوهنده را به موقع شناسایی و مورد تجلیل قرار دهید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: