واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

داوید لوییس دلیل بازگشتش به چلسی را فاش کرد

مدافع برزیلی آبی‌پوشان لندن می‌گوید که به خاطر قهرمانی در لیگ برتر تصمیم گرفته به چلسی باز گردد تا این مهم را به سرانجام برساند.
تدبیر24 »داوید لوییس زمانی که از چلسی به پاری ‌سن‌ ژرمن رفت و بعد از گلزنی به تیم سابق خود شروع به خوشحالی در ورزشگاه استمفوردبریج کرد، مورد نفرت هواداران چلسی قرار گرفت و هیچ کس فکرش را نمی‌کرد دوباره به تیم سابقش باز گردد.

لوییس در روز پایانی نقل‌ و انتقالات تابستانی با جدایی از پاری ‌سن‌ ژرمن راهی چلسی شد. او در صحبت‌هایی  که با مجله فورفورتو داشت به تمجید از سرمربی چلسی پرداخت و گفت‌: اگر بخواهم درباره کونته یک کلمه صحبت کنم باید بگویم که او بسیار مربی با دقتی است و از هیچ تلاشی برای بازگرداندن چلسی به دوران اوج خود دریغ نکرد. او از تمام جزییات با خبر است. در واقع می‌توانم بگویم که کونته چیزهایی را می‌بیند که افراد دیگر نمی‌بینند و همین مسوولیت‌پذیری بالا به بازیکنان هم سرایت کرده است و همین باعث شده که چلسی به دوران اوج خود باز گردد.

این مدافع برزیلی ادامه‌ داد: کسب ۱۳ برد پیاپی در لیگ برتر اتفاقی نبود که ما با آن به راحتی به آن دست یافتیم. این فصل قدرت دفاعی ما فوق‌العاده‌ خوب بود و با شایستگی در صدر جدول قرار گرفتیم. ما همه می‌دانستیم که بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم که فصل گذشته نتوانستند نتیجه‌ بگیرند، ولی این فصل مصمم به کسب نتیجه‌ بودیم که خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

داوید لوییس در مقطع اول حضورش در چلسی ۱۴۳ بازی را انجام داد و با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کرد و در ادامه با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون پوند ضمن شکستن رکوردگران‌ترین مدافع جهان به پاری ‌سن‌ ژرمن پیوست و با این  تیم فرانسوی قهرمان لیگ فرانسه شد.

او درباره جدایی و بازگشتش به چلسی ادامه‌ داد: شما هیچ وقت نمی‌توانید پیش‌بینی کنید. من همیشه درها را برای بازگشت باز گذاشته بودم. مواقعی در زندگی شما پیش می‌آید که فکر می‌کنید چرخه زندگی باید دوباره از نو بچرخد. وقتی سه سال پیش با چلسی قهرمان شدم، گفتم بهترین زمان برای جدایی است، اما من قهرمانی در لیگ برتر را کسب نکرده بودم و این برای من یک عقده شده بود. تصمیم گرفتم به لیگ برتر باز گردم، چون سخت‌ترین لیگ جهان است. من قهرمانی‌های زیادی دارم و دوست داشتم لیگ برتر را نیز کسب کنم.

چلسی در آستانه قهرمانی دیگر در لیگ برتر است، آن‌ها با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام صدرنشین هستند و در این هفته‌ باید برابر میدلزبورو بازی کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: