واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

وزارت خارجه آمریکا خواستارسخت گیری های بیشتری در صدور روادید ورود به این کشور شد

وزارت خارجه آمریکا با ارسال اطلاعیه ای به دفتر ثبت مقرارت فدرال این کشور خواستار اعمال سخنگیری های بیشتری از جمله ارائه اطلاعاتی از 15 سال زندگی متقاضیان و رمز های ورودی این افراد برای استفاده از شبکه های اجتماعی شد.
تدبیر24 »وزارت خارجه آمریکا در راستای سیاست های ترامپ مبتنی بر ایجاد محدودیت برای ورود مهاجرین و گردشگران و مسافران خارجی با ارسال اطلاعیه ای به دفتر ثبت مقررات فدرال آمریکا خواستار وضع مقررات سنگین تری در رابطه با مسافرینی که سالانه از این کشور دیدن می کنند، شده است.
از جمله مقررات تازه ای که در این اطلاعیه به آن اشاره شده می توان به مطالبه رمز ورود متقاضیان روادید به شکبه های اجتماعی از قبیل فیس بوک و توییتر و غیره و ارائه اطلاعات جامع در مورد 15 سال گذشته متقضایان ورود به آمریکا اشاره کرد.
مقررات تازه مهاجرتی طبق قوانین آمریکا قبل از به اجرا در آمدن اول از مرحله نظر خواهی های عمومی خواهند گذشت و حد اکثر بایستی تا تاریخ 18 ماه مه مورد تایید اداره مدیرت و بودجه کاخ سفید برسد.
این مقررات در صورت گرفتن مجوز اجرا از طرف اداره مذکور نخستین قدم جدی در جهت اعمال مقررات سخت تری که ترامپ از ابتدای کمپین های انتخاباتی خود وعده اعمال آن ها را به مردم کشورش داده است خواهد بود.
این در حالی است که فرمان مهاجرتی ترامپ که در آن جلوگیری از ورود پناهجویان و مهاجرین به خاک آمریکا و تعلیق روادید های صادر شده برای بازدید کنندگان از این کشور از جمله مفاد برجسته آن بشمار می رود، تا کنون دوبار با مقاومت نظام قضایی آمریکا روبرو شده و دادستانان این کشور با صدور حکم هایی اجرای هر دو نسخه آن در سراسر آمریکا را منع کرده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: