واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

روحانی حقایق را به مردم بگوید

روحانی باید مراقب باشد که رفتار سایر نامزدها باعث تحریک و ناراحتی او نشود چراکه بعید نیست رقبا بخواهند با عصبانی کردن روحانی وجهه او را تخریب کنند. در واقع روحانی باید در شان یک رییس جمهوری از جایگاه رییس جمهوری خود دفاع کند.
تدبیر24 » محمد هاشمی ،عضو هیات موسس حزب کارگزاران گفت: حسن روحانی و اسحاق جهانگیری می‌بایست حقایق را برای مردم بازگو کنند تا مردم در جزییات بیشتری از مسائل قرار بگیرند. اینکه واقعا چه اتفاقاتی در کشور رخ داده است، آیا این مشکلاتی که اصولگرایان به دولت نسبت داده‌اند حقیقت دارد و اگر درست است جزییات آن چیست و اگر اشتباه است، مردم باید بدانند که دولت چقدر برای توسعه و بهبود کشور موفق بوده است و برعکس.

هاشمی در گفت و گو با سحر -پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی - با اشاره به برگزاری مناظره های انتخاباتی، گفت: این مساله بسیار مهمی است که باید آقای روحانی به آن توجه داشته باشد. من فکر می‌کنم که با توجه به تخریب‌هایی که جریان‌های تندرو و افراطی علیه دولت یازدهم طی چهار سال گذشته داشته‌اند و شاهد بودیم که موارد را بزرگ‌نمایی و سیاه نمایی و برجسته کردند و همین طور مواردی را به دور از واقعیت برای اذهان عمومی مطرح می‌کردند، آقای روحانی یا آقای جهانگیری باید روی موضوعات متمرکز باشند.

رییس اسبق سازمان صدا و سیما با اشاره به جریان سازی اصولگرایان در آستانه مناظره های انتخاباتی، افزود: روحانی باید مراقب باشد که رفتار سایر نامزدها باعث تحریک و ناراحتی او نشود چراکه بعید نیست رقبا بخواهند با عصبانی کردن آقای روحانی وجهه او را تخریب کنند. در واقع روحانی باید در شان یک رییس جمهوری از جایگاه رییس جمهوری خود دفاع کند.

صدا و سیما در پوشش اخبار انتخابات رسانه ملی نبوده است

وی همچنین با انتقاد از عملکرد صدا وسیما در نحوه پوشش اخبار انتخابات ضمن ابراز نگرانی از تکرار این رفتارها در آینده، تاکید کرد: مشخصا در این زمینه بحث‌های زیادی مطرح است و جریان‌های سیاسی انتقادات زیادی در این خصوص مطرح کرده‌اند. واقعیت این است که متاسفانه عملکرد سازمان صداوسیما تا امروز به عنوان عملکرد رسانه ملی نبوده است. بالاخره این سازمان طی ادوار گذشته و مشخصا چهار سال گذشته نشان داد که خط و مشی مخالف دولت روحانی را پیش گرفته و مدام به نفع طرف مقابل رفتار کرده است.

عضو سابق مجمع تشخیث مصلحت نظام ادامه داد:این مساله را می‌توان در نحوه پوشش اخبار اتفاقات مهمی همچون مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 یا همین طور سخنرانی‌های شخص آقای روحانی و سایر اعضای کابینه یا همین طور نوع برگزاری نشست‌ها و مناظره‌های تخصصی و دعوت از کارشناسان و متخصصان و اساتید دانشگاهی و مسئولان درباره عملکرد دولت دید.

به گفته وی، مجموعه این عملکرد‌ها در واقع نشان می‌دهد که سازمان صداوسیما با آن رویکرد و وظایفی که عهده دارد از سطح خود یعنی رسانه ملی فاصله گرفته است. این سازمان چنانچه بخواهد این روند را در انتخابات ریاست جمهوری و موضوعات مرتبط با این مساله پی بگیرد، مطمئن باشید که با توجه به سابقه این سازمان در ادوار انتخاباتی، حمایت او از نامزدهای انتخاباتی خاص، اثر عکس در رسیدن به مطالبات آنان دارد.

این عضو هیات موسس حزب کارگزان با اعلام حمایت از عملکرد دولت یازدهم گفت: باید در این دوره از انتخابات از آقای روحانی حمایت کرد. چراکه ایشان طی چهار سال گذشته بیشتر درصدد احیا و بازسازی زیرساخت های توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف بوده و اکنون زمان آن رسیده تا ایشان برنامه ها و وعده های معوقه انتخاباتی خود را محقق کند. به ویژه آنکه کشور در شرایط کنونی یک وضعیت مهم و استراتژیک را در منطقه و جهان سپری می کند و از این بابت اهمیت دوچندانی پیدا می کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: