واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

برخی در تبلیغات، نقش قبلی‌ها را بازی می‌کنند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از طرح برخی برنامه‌های غیرعملیاتی از سوی نامزدهای رئیس‌جمهوری گفت: برخی می‌خواهند در مناظره‌ها نقش قبلی‌ها را بازی کنند.

تدبیر24 »حجت‌الاسلام والمسلمین همتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با انتقاد از طرح شعارهای عوام‌فریبانه اظهار کرد: برخی‌ها دم از رشد اقتصادی می‌زنند که تاکنون در دنیا سابقه نداشته است آیا طرح چنین برنامه‌ای جز عوام‌فریبی است؟ طرح چنین مسائلی در انقلابی که قانون اساسی آن را شهید بزرگوار دکتر بهشتی نوشته و امام راحل که دنیا را با انقلاب خود به لرزه درآورد شایسته نیست.

عضو شورای شهر گرمسار با بیان اینکه برخی اظهارنظرهای نامزدها در حد و اندازه شخص دوم مملکت نیست تصریح کرد: نباید برای گرفتن رای مردم دست به طرح برنامه‌ها و شعارهای پوپولیستی زد و با آبروی کشور بازی کرد.

وی با اذعان به اینکه مردم با رای خود این افراد را حذف می‌کنند خاطرنشان کرد: برخی‌ها حتی به قیمت ایجاد دو دستگی و افتراق می‌خواهند رای برخی اقشار را به سمت خود بکشند اما مردم ما مردمی آگاه و انقلابی هستند و هرکس که بخواهد وحدت آنها را به‌هم بزند را حذف می‌کنند.

حجت‌الاسلام همتی با انتقاد از دوگانه‌سازی‌های غیرواقعی و دو قطبی کردن جامعه در مناظره‌های انتخاباتی گفت: رهبری معظم انقلاب از ماه‌ها پیش نسبت به چنین رویه‌ای هشدار داده بودند اما عده‌ای قرار بر گوش دادن نداشتند و امروز عده‌ای می‌خواهند نقش برخی‌ها را بازی کنند که به مملکت آسیب‌های زیادی وارد کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بر لزوم حفظ منافع ملی و نظام تاکید کرد و افزود: هر کسی که به انقلاب، نظام مقدس و مردم از صمیم قلب ارادت و دلبستگی دارد نباید با منابع ملی بازی کرده و به طرح شعارهای غیرواقعی و غیرعملیاتی بپردازد.

وی گفت: دولت یازدهم در این کمتر از چهار سال کشور را از گذرگاه‌های سخت و حساسی به سلامت عبور داد. ضمن اینکه به گواهی کارشناسان اقتصادی و آمار و ارقام رسمی عملکرد اقتصادی خوب و یگانه‌ای داشته است. دولت روحانی توانسته در این کمتر از چهار سال کشور را به ریل و مسیر توسعه برگرداند و لذا همه شاخص ها رو به مثبت شدن و بهبود بیشتر وضعیت کشور در همه بخش ها حکایت دارد.

همتی ضمن دعوت از حضور همه مردم به شرکت در انتخابات 29 اسفندماه تصریح کرد: مردم ایران با حضور حداکثری خود بار دیگر عوام‌فریبی را کنار خواهند زد و با رای به عقلانیت به روند رو به رشد کشور کمک خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: