واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

شهردار بعدی تهران شهر آفتاب را اولویت قرار دهد

رییس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران با انتقاد از مسایل روز گذشته(جمعه) مجموعه شهر آفتاب گفت: بهتر است شهردار بعدی تهران شهر آفتاب را مهمترین اولویت خود قرار دهد.
تدبیر24 »محمود آموزگار روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهر آفتاب جای مناسبی برای برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است، مشروط بر اینکه پروژه های نیمه تمام آن تکمیل و دسترسی مردم به آن تسهیل شود.
وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون این پروژه هیچ پیشرفتی نداشته، گفت: شهردار بعدی تهران باید اولین اولویتش رسیدگی به موضوع نمایشگاه کتاب تهران و مجموعه شهر آفتاب باشد، بدان معنا که با مدیریت خردمندانه بتواند مشکلات را رفع کند.
آموزگار درباره کاربری مصلی تهران افزود: این مکان مناسب نمایشگاه کتاب نیست چند سالی هم که نمایشگاه در آنجا برگزار شد به دلیل اضطرار و جلوگیری از وقفه در کار بود.
رییس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران اظهار کرد: شهر آفتاب با توجه به اینکه نقشه اول آن توسط آلمانی ها طراحی شده، همه ویژگی ها و ملزومات یک نمایشگاه را داراست مشروط بر اینکه همه زیرساخت های آن تجهیز شود.
وی ادامه داد: بارها مطرح کردیم به صلاح نیست در شهر آفتاب نمایشگاهی به اهمیت نمایشگاه کتاب افتتاح شود، خوب بود چند نمایشگاه کوچک در این مکان بر پا می شد و مشکلات و مسایل دیده می شد تا تبعات کمتری داشته باشد.
آموزگار گفت: بسیار خوشحالیم که بارندگی های روز گذشته در نمایشگاه تهران تلفات جانی نداشت زیرا در صورت اتصال سیم ها براثر نفوذ آب در غرفه ها حادثه ای وحشتناک رخ می داد، بویژه در غرفه های کودک که مملو از کودکان در سنین مختلف بود.
به گفته وی، سال گذشته هم قرار نبود ناشران در شهر آفتاب زیر چادرها غرفه داشته باشند.
این فعال عرصه نشر با اشاره به خسارات وارد به کتابهای مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه ( ایتالیا) گفت: از اکنون باید شهردار اولویت خود را دراین باره مشخص کند زیرا این آبروی ما است.
وی افزود: سال گذشته اصرار داشتم تفاهمنامه ای که بین وزارت ارشاد و شهرداری منعقد شده سه جانبه باشد، یعنی یک ضلع آن صنف باشد درحالیکه چنین نشد.
در حالیکه صنف می توانست به عنوان یک بازوی قوی اکنون این مساله را پیگیری کند.
روز گذشته بارندگی در شهر آفتاب موجب شد تا بخش کودک و نوجوان دچار آب گرفتگی شده و برخی نقاط دیگر در نمایشگاه بین المللی کتاب آسیب بیبند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: